Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 Nei, men ungene har hengt seg voldsomt opp i det
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 På ingen måte. I tillegg har jeg ikke skjønt hvorfor jorden skal gå under, eller hvorfor noen blander indianere inn i dette. (Mayakalenderen slutter slettes ikke i 2012)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #7 Skrevet 10. januar 2011 Nei. Men ifølge de som "forstår" seg på de greiene der, er desember 2012 feil tidspunkt - det vil skje i slutten av 2011
Tante Blås Squaw Skrevet 10. januar 2011 #8 Skrevet 10. januar 2011 Nei. Forøvrig ble Nostradamus' vers tolket dithen at jorden skulle gå under i 2009.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #9 Skrevet 10. januar 2011 Ja! Er veldig nervøs og tenker mye på det
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #11 Skrevet 10. januar 2011 Tenker litt på det, men jeg husker at Nostradamus hadde spådd verdens undergang i september 1997 (tror jeg det var?). Jeg trodde helt og full på det og hadde masse angst før det tidspunktet. Det skjedde ikke, så jeg tenker bare tilbake på det så roer jeg meg!! Vi aner ikke hva som skjer i fremtiden!! Skjer det så skjer det, men jeg PRØVER å ikke tenke på det!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #12 Skrevet 10. januar 2011 Jeg tror at NOE skjer, men ikke nødvendigvis jordens undergang. Og skjer det ingenting i 2012, så har vi en asteroide i retning jorden som kan, om vi er riktig så uheldige, slå ned. Den har navnet Apophis, "Ødeleggeren" på norsk. I nåværende tidsrom er den ikke på kollisjonskurs, men den vil i 2029 passere mellom jorden og månen, som da vil endre dens bane, og når den returnerer i 2036 kan den være på kollisjonskurs. De sier det er lite sannsynlighet for dette, men jeg tror faren er der, da de har gitt den det navnet de har gitt den. Slår den ned er den beregnet til å ha en kraft tilsvarende 65 000 ganger Hiroshima bomben.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #13 Skrevet 10. januar 2011 Nei, det ofrer jeg faktisk ikke en tanke.. Jordans undergang har vært spådd så mange ganger allerede, men vi er her da fortsatt
Himmel og hav Skrevet 10. januar 2011 #14 Skrevet 10. januar 2011 Nei. Jeg har posesupper som er holdbare til 2013, og i mine øyne er Toro like troverdige når det gjelder å spå om framtida som Nostradamus og utdødde mayaindianere. Om jeg først skal forberede meg på noe, så er det de solstormene som er varslet i 2013. Da kan det være greit å ha en fungerende primus og et par pakker stearinlys i skuffen.
Pengetreet Skrevet 10. januar 2011 #15 Skrevet 10. januar 2011 Toro er åpenbart troverdig i denne sammenhengen :-) Nei, verden går ikke under. At noen velger å blande inn mayakalenderen i verdens undergang og en dæsj konspi-teorier er bare trist. Jeg er spirituell og opplever både sterkere sjelskontakt og kontakt med engler og mestere. Evnene mine har blitt skjerpet. Denne kontakten er tilgjengelig for alle. Det som skal skje er at vi mennesker skal få bedre kontakt med vår sjel, som utelukkende består av ubetinget kjærlighet. Det vil gjøre det lettere for oss å legge fra oss negative følelser og tanker. Det skjer en indre transformasjon, men denne prosessen er gradvis og vil kanskje ikke merkes på samfunnsnivå innen titalls år. Det er opp til oss selv. Vi har vår frie vilje, og den avgjør hvordan prosessen utvikler seg. Mange vil riste på hodet av meg nå, men jeg er heldigvis ikke så opptatt av hva andre tenker om meg. Jeg står trygt i meg selv. Jeg håper og ønsker at alle finner sin indre styrke og kjærlighet til seg selv.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #16 Skrevet 10. januar 2011 Joa. Men sjansen for et treff er beregnet til 1:45 000, så vi kan vel ta det forholdsvis rolig, tror nå jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #17 Skrevet 10. januar 2011 Nei. Forskere har uansett funnet ut at Mayakalenderen ikke slutter 21.desember 2012, men i 2022 så vi har enda litt tid igjen (for den som måtte tro på det;)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #18 Skrevet 10. januar 2011 Jeg er også ei jente som i hele mitt liv har hatt "uforklarlige evner" Jeg har god kontakt med engelen min, om du vil kalle det det. ( Bruker ordet engel slik at det skal bli lettere å forstå. ) Dette er rett å slett en makt som jeg kan betro meg til og føle meg hjemme hos. Når jeg mediterer ( noe jeg lærte meg selv i barneårene ) så får jeg en indre ro når jeg tenker på spm som omhandler dette om undergangen i 2012 osv. Engelen min har visst meg at vi er på vei inn i en stor overgang. Både sosialt og som enkelt mennesker. Som baby-buddha sier, det er opp til oss selv om vi vil se forandringer, om vi vil få kontakt med engelen vår. Eller lyset eller hva du vil kalle det. Jeg har sett at det vil bli store forandringer økonomisk. Landene som nå er på toppen økonomisk vil få konkuranse. Vi vil bli mer opptatt av å bevare moder jord. Helse vil stå å fokus Vi blir mer opptatt av familie en jobb. Nei, undergangen er ikke på vei. Vi er på vei inn i en forandring. Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå