Gå til innhold

Har dere begynnt å handle inn utstyr?


Gjest

Anbefalte innlegg

Det har ikke jeg ennå, men tenkte d snart begynner å bli på tide? Jeg har ingenting igjen fra gutta mine var små (for ti år siden).............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det meste av utstyr, har en på 2 fra før, og har beholdt alt etter han. Må muligens ha en søskenvogn, og en seng/kurv til stue og soverom. Har begynt å se etter det, men ikke bestemt meg for noe.

 

Men har kjøpt litt klær. Venter jente nå, og har gutt fra før. Hadde mye nøytrale farger i de minste str sist så det kan jo brukes opp igjen, men må ha litt rosa også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er vi som ikke har startet innkjøp enda :) Jeg har heller ikke no igjen etter sistemann (som kom for 8 år siden), men vi har fått mange tilbud om både å få og låne utstyr. Kjenner litt på dette at den første tiden er det ikke så "viktig" denne gangen at alt må være nytt og tidsriktig som sist. Tro om man er blitt eldre med årene ;)

Vi skal vel i nærmeste framtid starte oppussing av det som skal bli babyrom. Det rommet trenger virkelig en facelift, siden ingenting der inne har vært gjort siden huset var bygget i -86.

Utover det blir vi å vente lengst mulig med det meste. Har litt av den gamle overtroen i meg om å ikke gjøre for mye klart i tilfelle... (gud forby)... Og selv om UL sier at der er en gutt der inne kan mye skje på vei ut... Det fikk vi erfare med den som garantert var jente sist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...