Gå til innhold

Tattovere øyenbryn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i alle dager er det som får noen til å gjøre dette? Det ser jo rett og slett grusomt ut. Kommer i samme "vannvittig stygge ting folk gjør med kroppen"kategori som menn i panikkalderen med tupé, eller enda verre hårimplantater...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk er rett og slett forskjellige. Tenk så kjedelig ting hadde vært om alle var helt like og hadde samme meninger om ting. Personlig så synes jeg de fleste tatoverte øyenbryn ikke ser så bra ut, men folk for gjøre det de vil så lenge det ikke skader andre.

Men jeg reagerer faktisk på at noen tatoverte øyenbryn ser skikkelig stygge ut, for en som jobber med å tatovere øyenbryn burde virkelig gjøre jobben sin ordentlig.

Skrevet

Da har du sett få med tatoverte øyenbryn, for det er mange som ser smashing ut med det. Ønsker meg det selv.....(Da må jeg legge til at jeg mener de som velger å beholde øyebrynene sine for så å tatovere over.....de som shaver øyenbrynene for å tatovere egne bryn ser forjæ***g ut)

Skrevet

Har ikke sett så menge som har det, men de jeg har sett ser ut som en dårlig versjon av "Monika fra Jessheim" - midtsidepiken i Vi Menn

Skrevet

De som av medisinske årsaker mister hår, for eksempel.

Skrevet

Det er vel like stygt og latterlig som tribaltatoveringer over hele ansiktet slik man ser i latinamerikanske gjenger på film og hos sære orginaler i virkeligheten....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...