Gå til innhold

Skal på Hore og Halikk party.. Tips til utkledning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri vært på noe sånt før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja antrekk finner du nok mest sannsynlig hos kondomeriet, evnt kort sykepleieruniform fra gamle dager og strømpebånd ++

Skrevet

går ann å se hva du finner i skapet ditt eller låne av ei venninne..

som korte skjørt, lange strømper/lange høyhæla sko, bh med hvit skjorte som er dratt opp og knytt under puppa (hvis du skjønte hva jeg mente...) osv.. bare bruke fantasien det.. må ikke kjøpe kostyme e.l

bare et lite tips ;)

har ikke vært på sånt party selv.. men sett bilder av et party som ei venninne var på... mange som hadde "mekka" antrekket selv med hva dem fant hjemme i skapet evt hos venninner... funker det og, hvis du absolutt ikke vil kjøpe no kostyme da...

Skrevet

Jeg har vert og kledde meg som halikk!!

Eller gammeldags bordellmamma heter det vel...

Sid kjole med HØY splitt, ganske trang, strømpebånd rødt, strømpeholder og strømper svart. Mange smykker mest perler og armbånd... Venninnen min er frisør så hun laget "føn i fall" (sånne bølger inntil fjeset vet dere) fremme mot fjeset så hadde jeg det oppsatt bak. Store perle øredobber og tng sminke. + en skjønnhetsflekk ved overlippen...

Vant beste antrekk prisen ;o)

Skrevet

Takker for tips.

Får se hva jeg finner på her.

Høres ut som du gikk skikkelig til værks med det antrekken anonym 23:59. Bra ble det sikkert og. Høres ihvertfall slik ut.

HI

Skrevet

Blir vel mye gruppesex der da? Kan jeg få bli med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...