Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Min mann ønsker ikke flere barn... avtalen var "mange barn"... Imidlertid fant vi ut at vi måtte vi lage barna ved hjelp av prøverør - og er nå så heldig å ha fått 2 friske barn. Jeg ønsker 1 barn til - men med flere negative egginnsettinger sier mannen at nå er d stopp..... :-( Jeg er knust og vet ikke veien videre... Gode råd ønskes? Legger til at jeg dette er t siste forsøket jeg ønsker pga av alder...
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Kanskje han blir så skuffet hver gang det ikke sitter at han ikke orker mer? Kanskje det overskygger litt av gleden med de to dere har og at han ikke ønsker det noe mer? Letter å akseptere at slutt er slutt enn å hele tidne håpe på en til....?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Vi har to barn og er begge enige om at det holder. For min del var det tungt og vanskelig å gå gravid - noe jeg ikke var forberedt på. Hadde barna kommer med storken hadde jeg nok hatt 11stk. Ellers må jeg si at vi har to svært aktive barn som krever mye. Hadde jeg hatt to rolige barn hadde jeg nok ønsket meg enda ett. Ofte ønsker man seg det man ikke får - og ser ikke alt man har. Føler med deg.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Beklager med jeg trodde du spurte hva som avgjør antallet, og ikke hvem. 23:21......Oi er klokken så mye....
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 9. januar 2011 #5 Skrevet 9. januar 2011 I mine øyne så er det en så stor avgjørelse at her må begge være enige! Ett eksempel på at det kan være greit i mine øyne å få flere selvom en av partene ikke ønsker det like sterkt: Mor ønsker ett barn til mer enn noe annet, å det betyr alt for henne. Far er igrunn fornøyd med de han har, men har heller ingen sterke grunner for å ikke få ett til. Da er det nok en mulighet for å få gjennombrudd i ønsket sitt tror jeg. Men når en av partene overhodet ikke ønsker flere, så må man etter min mening akseptere dette, å heller glede seg over de flotte barna man har fra før. Så mitt tips, del dine tanker og følelser ang. det at du ønsker så sterkt å prøve på enda ett barn, slik at han vet hvor viktig det er for deg. Så kan han bruke tid for seg selv for å finne ut om han kunne ønske seg det han også. Lykke til! Håper dere får det bra sammen med det valget som blir tatt, uansett hva det blir!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #6 Skrevet 9. januar 2011 Kan tenke meg at dette går psykisk inn på han også. IVF karusellen er veldig tøff. Jeg hadde selv 3 negative forsøk, hvor vi da sa stopp på vanlige forsøk. Gikk for eggdonasjon og fikk tvillinger på første forsøk. Nå vet ikke jeg grunnen om det er noen hvorfor dere sliter, men prøver vel å si deg at det går kansje ann å tenke i nye baner? Selv om tankeprosessen i seg selv kan være lang. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #7 Skrevet 9. januar 2011 Ja ser den... :-(Ikke uten grunn d heter i gode og onde dager...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #8 Skrevet 10. januar 2011 HI Må legge til at min mann mener det er "dårlig" arbeid fra klinikkene - som er argumentet for at vi ikke får d til igjen... Jeg føler vel og litt av d + alderen... Er bitter fordi jeg ikke selv får "bestemme" her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå