Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått hjemme nå i rimelig mange måneder etterhvert. 7mnd for å være nøyaktig, og enda skal jeg være hjemme i 8 mnd til... Jeg er MØKKlei stuen etterhvert!! Kunne tenkt meg å bytte ut alle møblene, malt og ominnredet alt! Problemet er jo selvfølgelig bare økonomien.... Flyttet inn i nybygget hus for 1,5 år siden og kjøpte alt interiør nytt da, så jeg kan jo liksom ikke bytte det ut heelt enda.. Stuen er 36 kvm, så det er jo ikke allverden. Selv om plassen er veldig godt utnyttet og vi har veldig god gulvplass får jeg innimellom helt panikk og føler at det bare er trangt og overmøblert!!! Pga dette har jeg kastet omtrent alle blomstene jeg hadde, og det er knapt nok noe mer enn et par tre lysestaker og to orkideèr tilbake..

Selvfølgelig måtte jeg også kjøpe mørke møbler (har alt i bohus sin york-serie, den svarte varianten). Skulle ønske jeg hadde hørt på dem som prøvde å si meg at man blir fort lei av svarte møbler...ANGRER!

Noen som har gode tips til hvordan jeg enkelt kan gjøre en ansiktsløftning på stuen? Billigst mulig?? Har ikke så mye mulighet til å ommøblere, og gardinene er allerede byttet, og det meste av pynten er rensket bort i raserianfall....'

Skulle vel kommet meg ut mer, hadde gjerne hjulpet på, men i dette været med 2 mnd gml baby frister ikke de aller største utfluktene...

Jøss, var litt deilig å få det ut... Regner ikke egentlig med jeg er den eneste som er dritalei sitt eget hus heller... Har jo det veldig nytt, stilrent og pent så jeg burde nok ikke klage... Men huff for det om!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begyn å trene, få deg en hobby eller en deltidsjobb. Jeg tror ikke dette har noe med stua å gjøre. Du er bare lei av å være der.

Skrevet

Hva med å kjøpe noen nye puter for å ha i sofaen? :) ny duk? bytte ut bilder på veggen? Ommøblere litt? :)

Skrevet

mal ny farge, koster ikke så mye for litt maling ;)

Skrevet

Hei :)

Hva om du maler èn vegg i en knall farge? Eller legger tapet der?

Det forandrer MYE. Vi har en stue på 35 kvadrat, så ikke så mye vi kan ommøblere på heller. Men, vi malte ene veggen svart. Å det ble kjempestilig :)

Ellers kan du jo gå litt drastisk til verks. Mal møblene. Puss ned, og mal i vei :) Det gjorde jeg på en serie vi hadde av møbler. Ble dritlei brunt. Men malte alt hvitt. Så slengte jeg på litt knæshe farger på lys, duker og gardiner som jeg skifter med jevne mellomrom :) Man finner billige gardiner viss man gidder å lete litt. Såfall nå som det er salg på kid og princess :o)

Håper du finner ut av noe. Lykke til .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...