Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Idag er jeg 9 dager på overtid og ingenting ser ut til å skje. Er lei, tung, har vondt og vile bli ferdig nå . ALLE råder om sex, men jeg er jo alene og den eneste sexen jeg kan ha er med meg selv.. Noen som har noen tips til meg? Vet jo at babyen kommer når den er klar men er jeg en smule moden nå kan det hende jeg kan fremskynde ting med noen dager .
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Avslapning kan det tenkes hjelper (og det kan i hvert fall ikke skade). Sett på musikk du liker, ta deg et varmt fotbad, tenn noen stearinlys og plei deg selv (hvis du orker da). Lykke til, måtte det skje snart
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Trøsten er at de setter deg nok straks igang om du er 9 dager nå Hvor lenge på overtid går det der du skal føde før de setter deg igang?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Her blir jeg satt igang om ingenting har skjedd når jeg har gått 42+2 uker. Føles ut som en evighet om jeg skal ha så mange dager igjen . Gjør egentlig ikke annet enn å slappe av. Har ikke badekar, men tar lange og gode dusjer, smører meg og prøver å få dagene til å gå.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #5 Skrevet 9. januar 2011 Det finnes jo slik fødepizza osv, har jeg hørt.. Prøvd det? Har også hørt at det hjelper å kjøre over fartsdumper... Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #6 Skrevet 9. januar 2011 Klyster gjør susen. Jeg er sykepleier og har sett det fungere både på meg selv og på jobb.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #7 Skrevet 9. januar 2011 Kan jeg ta en real overdose dufalax (sikkert ikke slik det skrives)..? Det har jeg faktisk .
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #8 Skrevet 9. januar 2011 Hei, jeg hadde det akkurat som deg. Var alene og skikkelig lei... På dag 9 gikk jeg en skikkelig lang tur, og gikk masse opp og ned en bratt skrent. Å gå med en fot på gata og en på fortauskanten skal visstnok og gi den rett bevegelsen i bekkenet. Så, om kvelden prøvde jeg bryststimulering, var skikkelig lei!- våknet med rier 5 timer senere. Bryststimulering får livmoren til å trekke seg sammen, verdt et forsøk? Masse lykke til! :-)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #9 Skrevet 9. januar 2011 Klyster skal man ikke sette selv. Dette kan føre til styrtfødsel. Ja, jeg vet at mange får det på sykehuset for å tømme tarmene, men da er det tross alt helsepersonell rundt deg. Jeg skull bli satt i gang etter å ha gått 14 dager over terminen. Kom på sykehuset og JM skulle til å sette i gang dryppmaskinen, da kom den første ria. Prøvde alt (bortsett fra sex, da jeg også er alene), dvs spise grøt med mye kanel (kanel skal vist gjøre ett eller annet for å starte fødselen), gikk i bratt bakke, vasket gulv, pusset vinduer og alle andre gode råd jeg fikk. Tilslutt ga jeg opp og tenkte at ungen kommer når den kommer. Selv om jeg ble lei av å gå slik. Var de 14 varmeste dagene i juli, med tropenetter. Og beina var like tykke rundt anklene som rundt låra og fingrene klarte jeg ikke bøye til slutt pga kroppen var full av vann. Sett deg ned og slapp av. Tror uansett hva du prøver av gode råd og tips, så kommer babyen når den er klar for å møte deg:) Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #10 Skrevet 9. januar 2011 Jeg har kost med meg selv og oppnådd orgasme hver dag de siste 4 dagene. Har prøvd brystvortestimulering men vet ikke om jeg drev med det lenge nok til at det kunne ha noen effekt. Har også prøvd bitter lemon og bringebærblad te. Kanskje jeg må prøve brystvorteslimulering litt mer .
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #11 Skrevet 9. januar 2011 Bringebærte drev jeg og med, hold på en god stund med den bryststimuleringa, var så lei! Følte meg litt teit der jeg lå alene og knadde og strøk men, men... Heldigvis ikke lenge til du blir satt i gang uansett, kos deg med lange dusjer så lenge, kan bli lenge til du får tid til det igjen :-) nn 23.46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå