Gå til innhold

Hvordan kjennes bekkenløsning ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere beskrive hvordan dere kjenner bekkenløsning?

Jeg har mye vondt i korsryggen for tiden, men vet ikke om dette er bekkenløsning. Har også slitt med prolaps tidligere og lurer på om det er årsaken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer også på dette. Jeg har vondt bak på ene siden. nedenfor korsryggen. føles litt som at jeg har vondt på ene siden av halebenet..litt lengre ut mot siden...kan dette være begynnelse på bekkenløsning? litt vondt når jeg trasker rundt/reiser meg raskt.

Skrevet

For meg satt bekkenløsningen i bekkenet, ikke i ryggen. Det gjorde vondt i symfysen, i hofteleddene, i "rompa" og helt inn til mitt private.

Det gjorde vondt å ta for lange steg, for korte steg, sideveis, å bøye seg, å løfte beina opp (som sokker og sko på) og fordele vekta ujevnt på beina. Det gjorde vondt å snu seg på natta og det gjorde vondt å gå i trapper, særlig nedover.

Er temmelig glad for at jeg ikke skal gå gravid igjen ;-)

Skrevet

13.21 Det du beskriver høres ut som bekkenLÅSNING. Jeg får det av og til og hadde det endel under graviditeten. Ordnet seg med en bahandling hos kiropraktor :)

Skrevet

Takk for svar. Ikke så greit å vite når man aldri har gått gravid før. Da er nok ryggproblemet et resultat av svak rygg.

Skrevet

Jeg har låsning og løsning. Låsningen sitter bak på høyre side. Kjennes ut som isjiassmerter (stråler ut i benet). Bekkenløsningen gjør at jeg har vondt i høftebena, skambenet og begge lyskene.

Skrevet

aha! det er det jeg har! Jeg har som hun ene lengre ned beskrev, også isjaslignende smerter som stråler ut i benet. Igrunnen greit at det ikke er bekkenløsning allerede da :) Siden jeg kun er i uke 17 :)

takk for info, veldig nyttig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...