Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Dere som er lesbiske og aldri har ligget med en mann - hvordan vet dere at dere er lesbiske? En annen ting; om dere i tillegg bruker strap-on - er dere da i sannhet lesbiske? Hvis man er lesbisk - tenner man da på strap-on? Jeg mener, da har man jo et behov for en penis, og er man da egentlig lesbisk? Hvordan klarer dere det? Skjønner jo at det er deilig, men det er jo ikke sånn lesbiske har sex, man har vel gitt opp penisen om man er lesbisk? Helles det da mer mot transseksualitet? Håper ikke dette blir tatt ille opp!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Tror ikke det handler om mannepenis, men et verktøy for å kunne pule/bli pult med.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Jeg er ikke lesbisk, men jeg må bare svare på en ting du skriver. Jeg er hetero og vet at jeg er hetero selv om jeg aldri har hatt sex med en kvinne. Jeg antar at det samme gjelder lesbiske, det er følelser de har, akkurat som meg og deg:-)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Jeg tenker også som 22:03. Jeg har aldri pult en kvinne så hvordan kan jeg egentlig vite at jeg er heterofil?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #6 Skrevet 9. januar 2011 Nå tror jeg ikke akkurat det har med om man har pult en av samme kjønn å gjøre.. Menge hetero her gjort det. Det er vel mer snakk om hvem man blir forelsket i? For et teit innlegg.... Selv vet jeg at jeg ikke er lesbisk fordi jeg tiltrekkes av og forelsker meg i menn....
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #7 Skrevet 9. januar 2011 Haha, for et snodig spørsmål! Jeg har aldri hatt sex med en kvinne, jeg liker å bli kjælt med, slikket osv, men vet da inderlig godt at jeg er hetero likevel.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #8 Skrevet 9. januar 2011 hehe jeg har bare hatt sex med menn men vet at jeg er hetro selvom jeg aldri har knullet en jente fordi jeg kun har forelsket meg i menn. om lesbiske blir så kåte at de vil ha noe opp i musa betyr ikke det at de forelsker seg i menn av den grunn tenk litt nå du HI.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #9 Skrevet 9. januar 2011 Jeg tror dette er et av de spørsmålene lesbiske blir mest lei av i hele verden. Nå faller ikke jeg innenfor kategorien din, ettersom jeg er bifil, har hatt sex med menn og nå er sammen med en jente. Ei heller er jeg kjent for å bruke strap-on. Skal likevel svare deg. For det første; lesbiske vet vel at de er lesbiske fordi de vet at de tiltrekkes av kvinner og ikke menn. Du trenger vel strengt tatt ikke ha sex med noen for å vite om du tenner på dem? Det blir litt som å spørre om du VET at du ikke tenner på menn med ølmage hvis du aldri har hatt sex med en. I hvilken grad man tenner på noen handler ikke om hvorvidt sex med vedkommende føles godt eller ei. Vi har alle de samme erogene sonene (mer eller mindre). For det andre; tenner på strap-on? Jeg vet ikke om lesbiske tenner på strap-on på generell basis, men lesbiske som alle andre kvinner har erogene soner i området, og derfor føles penetrering godt. Og dersom et lesbisk par syns strap-on er kjempesexy, så er vel ikke det mer eller mindre rart enn alle mulig andre fetisjer? Transseksualitet betyr at man er født i "feil" kjønn, og derfor ønsker å bytte kjønn. Jeg ser ikke helt hva det har med dette å gjøre. "Det er jo ikke sånn lesbiske har sex"? Hva i all verden betyr dette? Hva hvis heterofile har analsex? "Det er ikke sånn heterofile har sex". Mener du også at oralsex er forbeholdt homofile, og at heterofile har "gitt opp" dette. Det høres selvfølgelig helt usaklig ut, men det gjør så absolutt det du kommer med også. Hvis lesbiske syns strap-on føles godt, skal de ikke da få lov til å bruke det? Tar det ikke ille opp, jeg er derimot fascinert av uvitenheten din.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #11 Skrevet 9. januar 2011 Sukk, og jeg som trodde dette skulle være et intelligent spørsmål som ikke var stilt før. Tenner du på vibratoren din, siden du lurer på om lesber tenner på strap-ons? Herlighet, dette blir for dumt. Penetrering kan være digg selv om man ikke har lyst på hele mannen.
Eleutheria Skrevet 9. januar 2011 #12 Skrevet 9. januar 2011 ... og jeg mente ikke å være anonym jeg heller
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #13 Skrevet 9. januar 2011 Må være en homofil mann i en streit kvinnes kropp, jeg da. Siden jeg liker å gi mannen min en finger i analen.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #14 Skrevet 9. januar 2011 Haha! Jeg også, homofil i en damekropp!! Og gubbene våre er garantert homo som liker det!!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #15 Skrevet 9. januar 2011 Mannen min er nok egentlig en lesbisk dame i en mannekropp, siden han liker å ha sex med meg - jeg er jo dame.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #16 Skrevet 10. januar 2011 Haha, for et snodig spørsmål! Jeg har aldri hatt sex med en kvinne, jeg liker å bli kjælt med, slikket osv, men vet da inderlig godt at jeg er hetero likevel.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #17 Skrevet 10. januar 2011 sikkert en mann som er hovedinnlegger. for alle kvinner vet vel at kvinner har erogene soner i vagina som mange liker at blir stimulert uavhengig hvem de forelsker seg i eller hvem eller hva de tenner på.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 10. januar 2011 #18 Skrevet 10. januar 2011 Nå er jeg ikke lesbisk- og tenk, det vet jeg selv om jeg aldri har hatt sex med en kvinne-, men jeg må bare spørre deg; mener du at kvinner som bruker dildo/vibrator tenner seksuelt på den alene? Eller at man (som hetero dame) er utro eller ønsker å ha sex med en annen mann dersom man benytter seg av dette? Det er det jeg henter ut av denne "strap-on-logikken" din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå