nick_342104 Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Er det noen av dere som har strikket av garnet GULLGARN fra sparkjøp? Er et garn med 50 % superwash og 50 % akryl. Er det et ok garn og klør det? Grunn til at jeg lurer på dette er at jeg og jenta mi har funnet et mønster på en genser som vi har lyst på og som passer til denne strikkefastheten, men jeg har ikke råd til orginalgarnet for øyeblikket,dessverre. Butikken ligger langt herfra så tenkte å bestille i tilfelle.
tezzie Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Jeg kjenner ikke til dette garnet, men om jeg skulle brukt tid på å strikke en genser ville jeg styrt unna garn som inneholder 50% akryl.
Ann_ Skrevet 10. januar 2011 #3 Skrevet 10. januar 2011 akryl anbefales ikke nei. Søk heller på nettet. Se på sandnesgarn f.eks
siz85 Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Jeg har brukt det garnet til et babyteppe som kun brukes til å pakke over henne når vi er ute å kjører. Ønsket å bruke et garn som inneholdt ull, men som ville tåle mye slitasje og vasking. Tror nok kanskje det vil stikke litt rett inntil huden dessverre. Jeg er veldig fan av drops garn, men som du sier så koster det litt mer. De kan evt. bestilles på garnstudio.no
attpåklatt 75 Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Synes de har greit garn på europris jeg..
Helverine Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 Da ville jeg heller ventet til du har råd til det som står i oppskriften. Min erfaring er at billig garn ikke er like bra, ergo blir ikke produktet like bra heller. Man får det man betaler for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå