Gå til innhold

Synes jeg lukter litt ekkelt nedentil..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry for detaljene. Men er liksom ingen andre steder jeg kan si det.. :P

Etter en dag synes jeg det lukter litt svett der nede. Men det er sikkert svette, og løses jo enkelt med en vask og ny truse. En annen sak er at utfloden av og til kan stinke litt. Går det an at den råtner? (hahahaha dåner nesten selv av mine ekle ord..Sorry people!) Bruker dere truseinnlegg hver dag også? Og skifter dere ofte eller?

Jeg er ikke urenslig eller noe sånt altså! Og det går i perioder.. Kanskje noe er i ubalanse? Synes av og til det kan lukte ganske fiskete etter sex også. Hvis jeg ikke vasker meg før morgenen etter. Æsj altså. Usexy! Har dere opplevd fiskestank etter sex? Er det min feil? Føler at det lukter ganske uggent av sæd som har vært der en stund også altså!! Og har aldri slike problemer etter å ha brukt vibrator.. Help!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fiskelukt etter sex er et tegn på at dette kan være bakteriell vaginose og ikke sopp; ta en tur til legen så får du resept på antibiotika :)

Skrevet

Oh no.. *Ser for meg den pinlige legesamtalen* Går det ikke an å bare bruke vivag eller noe? :/

HI

Skrevet

Du, jeg hadde det sånn en gang også altså en periode jeg syns det luktet vondt. Jeg kjøpte den som var på reklame på tv, resptfritt på apoteket, kommer søren ikke på hva den heter!!! Vet du hvilke jeg mener? Det var en dame som spurte om du var plaget med ubehag og lukt i underlivet mens hungikk oppå noen hvite søyler som symboliserte ph balanse... Iallefall... Det er en slags gele som man spruter oppi dåsa... Pakke med 7 slike tuber, en for hver dag.

Den første svei som f*** da jeg fikk det inn!! Holy crap! Man skulle ligge med det natten over og vet du hva... Jeg hadde fullt i sand i trusa dagen etter!

Ja, sand... Vi hadde vært på Kreta den sommeren og der ble det tydeligvis full skyllings... Så har vel det lagt å godt gjort seg da vettu..

Men etter en uke var jeg helt fin igjen og har ikke hatt noen plager etter den gangen ;o)

Kjøp en sånn du og se om ikke det får bukt med problemet

Skrevet

jepp det var det den het!! Takk skal du ha ;o)

Skrevet

Jeg har hatt dette.. syntes det luktet råtten fisk.. og følte også det stinket "rundt" meg, at andre kjente det også. Skikkelig ubehagelig.

Følte meg veldig urenslig, selv om jeg vasket meg hver dag.

Gikk til legen, sa bare at jeg hadde mer utflod en vanlig og at det luktet råtten fisk. Hun visste med en gang hva det kunne være, og tok en test for å være sikker. Har en fantastisk lege.. kan snakke med henne om hva som helst. Det hender jeg gruer meg til å ta opp ting, men hver gang lurer jeg på hvorfor jeg gruet meg..

HUn sa for øvrig også at det ikke var bra å vaske seg med såpe, og hvertfall ikke hver dag..

Tror jeg fikk en pille jeg skulle ta, eller var det 2? Husker ikke, men det var over på null komma niks.

Du kan jo si du tror du har vaginal... ja det som ble skrevet over her..

Skrevet

Oi. Er det mulig? Hvor lenge hadde du gått med sand oppi der da?

Og fikk du ikke panikk når det gjorde så vondt når du hadde det oppi der?

Hadde blitt livredd jeg, tror jeg, og redd for at jeg var blitt helt ødelagt mtp. å få barn.

Skrevet

SAND!?? Haha.. Oida.. Ja kanskje jeg må ta meg slik en spyling da også.. HEter vel lactal ja. Hehe. Takk for tipset ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...