Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Har sett på det programmet hennes noen ganger og har lagt merke til at hver gang hun duller med sønnen sin, så snur han seg bort og han nekter å se henne i øynene. Virker som hun er litt vel krampaktig og ikke greier helt å se hans behov for skjerming osv. Hun er sikkert snill og hyggelig nok hun altså, men virker veldig umoden og på meg virker det som hun har fått barn av litt "feil" grunner. Tror dessverre sønnen deres kommer til å lide litt i oppveksten pga hennes ekstremt "kamuflerte" selvopptatthet.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Holder det ikke nå? Er så lei av slike innlegg hvor man synser og tror om mennesker man ikke kjenner.
Tante Blås Squaw Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Trodde personhets var noe moderatorene fjernet her inne?
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 9. januar 2011 #5 Skrevet 9. januar 2011 Jeg syns Linni virker som en kjempe god person, og en snill og god mamma Dette innlegget lyser sjalusi laaang vei...
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #8 Skrevet 9. januar 2011 Ser bort unga mine også. Noen forde de kanskje trenger det, andre fordi de ikke vil høre etter. Blir ikke dårlig mor av det vøtt!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #9 Skrevet 9. januar 2011 linni er et utrolig fint menneske. hun dømmer aldri noen og skriver aldri stygge ting om andre eller henger ut andre på hverken nett eller tv, i motsettning til deg HI som henger ut en navngitt person. Linni er et fantastisk menenske. ok, sønnen hennes var uplanlagt men ønsket og hun er en fantastisk mor.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #11 Skrevet 9. januar 2011 Jeg har aldri lagt merke til det du sier, og har heller ikke sett så mye på serien. Men du må huske det at de klippene vi får se i en tv-serie er ørsmå klipp fra en liiiiten del av hverdagen. Du vet, de lever ikke bare fra 20-20.30 om søndagene disse menneskene. Kanskje sønnen hennes var litt trøtt akkurat da, eller litt lei og sliten. Det er lov det innimellom, uten at foreldrene til barnet er dårlige foreldre av den grunn. Det jeg har sett av både Linni og sønnen hennes har være positivt. Hun later til å være en god mor for sin sønn, som gir god omsorg og endeløs kjærlighet. Akkurat det er barn trenger og fortjener!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå