Cupcake! Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Snuppa på 10 mnd blir bare dårligere og dårligere på å ta smokken. Nå er det vel kun når hun legger seg for kvelden og kanskje når hun legger seg på dagen, hvis hun er hjemme i egen seng... Er jo veldig greit hvis man slipper arbeidet med å avvenne henne når hun blir større, men noen ganger må jeg innrømme at det var deilig at hun fant trøst i smokken noen ganger...
Glajenta ♥ Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Snuppa var vel tja... 8/9 mnd da hun sluttet med smokk, helt av seg selv :-) Hun ble kjempeforkjøla, og klarte ikke bruke den noen dager - og når hun ikke var tett i nesa lenger, husket hun ikke hva hun kunne bruke den til ;-) Hehe. Hun har koseklut da - den blir nok verre å gi slipp på ;-)
Cupcake! Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2011 Heldigvis er det ikke så stress med kosekluter Husker jeg hadde min leeenge..
stearin Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Min jente sluttet plutselig å ta smokk når hun var 5 mnd. Veldig frustrerende siden hun ikke vil ha noen koseklut heller .. Jaja, jeg har klart meg uten smokk og koseklut, så kanskje hun slektes på meg der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå