Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Er det et fint sentrum der? Skal ha med svigers fra utlandet med på noe som skal erstatte tur til f.eks Geilo etc. For de er dårlige til beins og kan ikke stå på ski eller slalom. Vil gjerne ha noe ikke så langt fra Oslo og med et lite sentrum som man kan titte litt i.
Gjest ->>- Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Nei. Virkelig ikke. Hva med gamlebyen i Fredrikstad?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Du har jo Hønefossen, den er fin både frosset og smeltet, men det er det. Eller, du har jo det oransje og grønne Leiv Vidar-pølsehuset.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Kjempefint i gamlebyen i Fredrikstad, Vi har hatt de med dit før. men ville gjerne ha litt mer fjell enn det Fredrikstad kan by på.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #7 Skrevet 9. januar 2011 Hvis du kommer fra Oslo og skal "vise frem" noe og ikke har røtter i Hønefoss ville jeg holdt meg langt unna! Bor her selv, og skammer meg over byen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå