Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 hei, slitt med endel inkasso i alle år, ikke hatt det enkelt, så er vel en type som man ser på tv3 på luksusfellen, hehe men nå er saken slik at jeg har penger til å betale alt,men vet ikke hvordan jeg skal gå frem.......skal jeg ringe inkasso selskapene å spørre om jeg har gjeld hos di?? noen som har vert oppi det samme?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 ring alle du skylder penger og få de til å sende deg en slutt regning på det du har i gjeld. verre er det ikke,.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 20.48 her,. glemte å si at det er utrolig bra du rydder opp for deg nå.. det er utrolig bra.. vær glad når du er kvitt dette. og prøv å spar opp litt så du slipper å havne i denne situasjonen igjen,.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #5 Skrevet 9. januar 2011 ja, følelsen jeg sitter med nå er ubeskrivelig, deilig....endelig får jeg en ny start på livet. heldivis er samboeren forståelsesfull, har sagt alt til han. så nå ser jeg for meg en fremtid, og har bare 1 lån,. vet at når vi en gang kan kjøpe et hus i fremtiden,
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #6 Skrevet 9. januar 2011 Det jeg gjorde var at jeg sendte en epost til alle jeg var skyldig penger og ba om en oversikt over det jeg skyldte. Da oversiktene kom så sendte jeg tilbake et tilbud om at jeg kunne betale ut hovedkravet og 50% av rentene. De fleste gikk med på det og hos et byrå så slapp jeg alle rentene mot at jeg betalte umiddelbart. Grunnen til at jeg sendte mail var for å ha alt skriftlig slik at de ikke kunne gå tilbake på avtalene vi inngikk. Lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #7 Skrevet 9. januar 2011 ah, da skal jeg prute som bare det. :-)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #8 Skrevet 9. januar 2011 Bare husk på å skrive riktig (ikke for å være slem altså, men det er lettere å bli tatt seriøst om man ikke har skrivefeil;) og skriv saklig. Jeg skrev noe ala: "Viser til oversikt fra dere der jeg har 32.000,- i samlet gjeld. Jeg tilbyr meg å betale hele gjelden og 50% av rentene, totalt 26.000,- direkte om vi kan kan anse saken for avsluttet. mvh. Sara Karlsen" Skriv kort og konsist. Ikke prut masse frem og tilbake, gi et tilbud og se om de godtar det. 20:59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå