Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Hei. Gullet mitt er 2år når baby nr 2 kommer. Er det best og ha søsken vogn da?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 gutten vår var 2 år og 3 måneder da vi fikk nr to.. vi har ikek brukt vogn på han. dette fordi han ikke vil. og han skal helst gå selv,. noe som bare er fint.. vi har ikke hatt bruk for det,.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 kommer helt an på behovet vil jeg tro. Var to år mellom mine to eldste. Eldste hadde 60 % bhg, så om jeg skulle komme meg noe sted på formiddagene var jeg avhengig av søskenvogn. I tilegg jobbet mannen turnus med kveld og helgevakter, så var mye alene med ungene da også. Men skal eldste være i bhg hver dag, og mannen er hjemme på ettermiddag og helg, er det kanskje ikke det samme behovet?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Takk for svar Den eldste skal være i bhg 50 eller 60%. Og mannen prøver å stable et firma på bena, så umulig og si hvor mye han kommer til å være hjemme. Vi har en vogn jeg kan bruke til nr 2 når h*n de dagen eldste mann er i bhg + 1 vogn han bruker i bhg. Tror kanskje jeg går for en søskenvogn jeg.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #5 Skrevet 9. januar 2011 Vi har 21 mnd. mellom våre. Jeg brukte vogna en god del de første 10 mnd. Mest fordi eldste ikke hadde begynt i bhg. da. Etter at han begynte 3 dager i uka i bhg. ble den mindre brukt
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #6 Skrevet 9. januar 2011 Storebror blir 22 mnd når lillesøster kommer. Vi har bestilt en Phil and Teds vogn. Praktisk når man bor i byen
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #8 Skrevet 9. januar 2011 For oss var det en nødvendighet. Vi bodde i by, jeg var alene hjemme med to små barn, mindre enn 2 r mellom dem, og eldste var prematur, og liten av vekst. Søskevogn var i fluttigbruk ved alt vi skulle, handle, gå tur, besøke venner, gå i åpen barnehge etc. Så flytta vi, på landet, jeg kjørte alle steder, eldste begynte i barnehage, og jeg gikk ikke særlig tur. Og søskenvogna var ikke mye i bruk.
2 små og en undulat Skrevet 9. januar 2011 #9 Skrevet 9. januar 2011 Det er 16 måneder mellom mine gutter, og vi har brukt søskenvogn MASSE. Ungene har hatt veldig god utbytte av vogna og nå som eldstemann snart fyller 3 år, bruker vi fortsatt vogna dersom vi er på kjøpesentre eller langturer. Da sitter de ved siden av hverandre og peker og prater om alt de ser:) Jeg er allikevel glad jeg ikke brukte altfor mye penger på søskenvogn. Den kostet 3500 kr, har svinghjul og fungerer meget bra:)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #10 Skrevet 9. januar 2011 Vi har knapt 2 år mellom våre to. Har aldri hat behov for søskenvogn. Mulig berhovet hadde vært der om vi hadde hentet og levert i barnehagen med vogn. Det vi imidlertid har er en beremeis som vi kan ta den eldste i innimellom på lengre turer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå