Gå til innhold

Hvor kan man tipse politiet om en overgriper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet en epost adresse til noen med greie på slikt i politiet? Ikke til vanlig postmottak liksom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå nn på politiet.no og se der. skal være et sted der man kan henvende seg.

Skrevet

Tusen takk. Ser ikke ut for å funke helt her, men finner vel ut av det...

Vet noen om det har noe for seg å tipse om eldgamle saker? Plager meg sånn å tenke på at kanskje andre lider samme skjebne, så ønsker at noen kan følge litt med, men blir så usikker på om det er verdt å rippe opp i også :(

Skrevet

Du kan alltids ringe politiet på tlf 02800.

De vil veilede deg i hvordan du kan gå frem.

Skrevet

Jeg vet, men er så absolutt IKKE klar for det dessverre

Skrevet

Tusen takk! Da fikk jeg sendt det. Har tatt meg 25 år og føles ikke godt akuratt nå, men kanskje i morgen...

Skrevet

Det er en mulighet at denne saken er foreldet, siden det er så lenge siden den skjedde. Men det kommer ann på type overgrep, og alderen din nå.

Var det et enkeltstående overgrep, og du er over 28, er det meget mulig saken er foreldet.

Sjekk litt rundt på nett om dette lovverket, så slipper du evnt å ringe politiet med uforrettet sak.

Skrevet

Jeg vet det er foreldet og er ikke ute etter noen anmeldelse eller oppriving i saken for mitt vedkommende overhode. Men har selv ei litta jente og plages med tanken på at det kanskje ett eller annet sted i landet ligger ei litta jente i sengen sin nå og opplever det jeg gjorde for så mange år siden. Så det eneste jeg vil er å si i fra om at det har skjedd meg, vedkommende heter xxx, også får det bli opp til politiet å evt bruke informasjonen til å følge med på hva vedkommende bedriver. Kanskje har noen andre tipset om samme vedkommende, eller kanskje noen andre gjør det om ett år eller ti... Da er vi flere og til slutt kanskje mannen kan stoppes

Skrevet

Veldig bra at du gjør dette. Man vet aldri hva denne mannen bedriver tiden sin med nå, selv om det er lenge siden han gjorde noe mot deg. Blei selv misbrukt seksuelt da jeg var 11 år, og unner ikke min værste fiende den psykiske smerten jeg hadde i mange år etter dette.

Bra at du melder i fra!!!

Skrevet

Har du meldt fra selv og hvordan har du det i dag? Jeg har aldri slitt med dette før i noe særlig grad, men nå sliter jeg :( Egne barn har medført stygge drømmer/syn osv fra den gangen jeg var liten. Veldig usikker på hvordan jeg skal håndtere dette, men dette var ett ørlite skritt i riktig retning håper jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...