Gå til innhold

X`n skal bli pappa :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt ryktet nå en stund,sporte han rett ut da han leverte dattra vår om han skulle bli pappa igjen,å det kunne han bekrefte... Ble litt satt ut, men det er sikkert fordi han er kommet lengre enn meg.

Er det sånn at jeg får mindre bidrag nå da ? Bare lurer,synes å ha lest at hvis far han egene barn i hustanden sin så minker bidraget.. Hvor mye da sånn ca ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BF til mitt barn fikk nytt barn i august og da sluttet han å betale bidrag og ha samvær. Jeg har nå gått til NAV og tar det gjennom dem. Vet ikke helt hva jeg får, men noe er bedre enn ingenting. Verre er det med samværet. Han har ikke tid lengre, sier han, og barnet "vårt" har enda ikke hilst på sin nye søster eller sett pappa på litt over 4 måneder. Den svir!!

Skrevet

Hva er det med sånne fedre som bare glemmer det/de barna de har fra før av når de får nye. Jeg kan ikke skjønne at det går ann jeg. Plutselig ble ikke det gammle barnet verdt noe lengre tydeligvis. Tenk å såre barna sine slik. Blir så sinna når jeg leser slikt.

Trøster meg med at om mine barns far gjør dette (om han noen gang kommer seg inn i nytt forhold og får flere barn) så vil ikke barna merke det stort da han bor så langt unna og bare ser de et par ganger i året som det er

Skrevet

Det er helt utrolig at det er mulig og jeg har forsøkt å snakke med ham, men det synker ikke inn og han er alt for opptatt med "sin nye verden".

Barnet er ikke gammelt nok til å forklare så h*n skjønner ikke helt hva som skjer og har vært mye sint, lei seg, hatt mareritt osv. de siste månedene, men det har begynt å roe seg nå.

Jeg har grått mange tårer over mitt barn ( jeg sier mitt barn siden far har meldt seg helt ut) som har blitt så tilsidesatt.

20:25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...