Gå til innhold

Dere som bruker ID mineral sminke

Anbefalte innlegg

Skrevet

...kjøper dere i butikken eller på nettet og i så fall hvilken side er dere på da? Kjøpte sist i butikk en slik startpakke,tror jeg betalte ca.1000 kr og fikk med da børster. Begynner å gå tom nå og mener å ha hørt at det er mye billigere å kjøpe det over nettet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strawberrynet.com

Det heter bare escentuals der.

Skrevet

Vet du hvor mye det koster der,er det mye billigere enn i butikken?

Skrevet

Kjøper på feeluniqe.com - koster ca 200 kr for pudder. Veit ikke hva det koster i butikk, men det er nok endel mer....

Skrevet

Det varierer litt med dollarkursen, men er som regel under 200kr. Det koster over 400 i norske butikker. Hvis du handler under 200kr, så slipper du mva. Gratis frakt.

Skrevet

Feelunique er som regel dyrere på ID enn strawberrynet.

Skrevet

Jeg har kjøpt på blivakker.no

Skrevet

Kjøper også på strawberrynet.com. Koster 190,- der, mot 425,- i butikken. MEN det er litt fargeforskjell. Den på nettet er litt mørkere. Når jeg bestilte fargen "light" på nett, var den like mørk som "medium" er fra butikk.

Ellers er det veldig lett og bestille fra strawberry nett. Kjapp levering også. pleier å ta maks 5 dager.

Skrevet

Da må jeg spørre deg Nat 27. Ser at jeg selv har hatt nå "light"...men lurt på om jeg burde hatt den litt mørkere. Hvordan ble det for deg med den "medium". Ble den mye mørekre eller?

Skrevet

Når jeg kjøper fra butikk bruker jeg "medium" om sommeren og "light" om vinteren. (bruker solpudder over for å justere fargene). det er endel forskjell ja, så det beste er om du går i butikken og prøver og ser hva som passer deg best.. Få litt hjelp av betjeningen, det med fargene er ikke alltid like lett å se selv.

Når jeg bestiller fra "strawberrynet.com" bestiller jeg fargen "light" derfra. Den er omtrent midt mellom "light" og "medium" kjøpt i butikk.

Skjønner?

Jeg er rimelig surrete i hodet i kveld, så jeg forstår ikke helt hva jeg skriver selv! Hehe... Men håper du forstår hva jeg vil fram til?? Roter fælt, på tide å legge seg...får se om jeg klarer å komme med et ikke fullt så rotete svar i morgen! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...