Gå til innhold

gikk det ikke denne gangen heller?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

fikk en blødning som varte i 3 dager, var så liten at det ikke trengtes tampong engang, den blødningen kom 8 dager før forventet mens. Har hatt sex 12 av 14 mulige ganger etter forrie mens så vi håpte jo på at det sku klaffe denne gange. skal ha mensen om 2 dager egentlig. men jeg vet ikke om jeg skal gå å vente på den siden det kom en blødning forrie uke. er veldig trøtt svimmel å murring imagen hele dagen.. off!!

 

noen som vet hva det kunna vært??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde også blødninger. Trodde det var mensen, men det viste seg å være festeblødning. Har også blødd pittelitt i 4 dager i forrige uke, ble sendt på sykehuset til slutt. De fant ut at det var blødning fra slimhinnen. Siden de vokser og bli ekstra følsomme under en graviditet. Det var ikke noe farlig og alt stod bra til med det lille frøet.

Håper det går bra med deg også! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trodde jeg hadde en kort mens i min første graviditet....blødde i 1,5 dag normal mens mengde...tenkte ikke noe mer over d før jeg tissa på pinnen:) ei venninne hadde "mensen" igjennom hele svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen! nei har ikke tatt noe test enda, vil prøve å vente lengst muli. *vanskelig* :P skal ha mens imorgen, tror den kommer hele tiden får det går å murrer hele tiden, men ikke kommet enda. Hadde eggløsningsblødning å. Men er jo ikke sikkert det klaffet fordi. Håper det er en liten spire inni der, men tørr nesten ikke håpe enda. Så får bare vente å se om mens kommer imorgen så om ikke får jeg teste etter det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wooohoo!! testet positivt idag!!! :))) termin 22 sep :D sjønnte det var noe. Kjente igjen tegnene ettersom jeg har en datter på 14 måneder fra før :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...