Gå til innhold

Cerazette og mens ..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt cerazette nå i 1,5 år og har da hatt mens en gang i august-10 og en gang i desember-10. Helt normalt forløp med blødning en liten uke.. Jeg hadde ventet den nå i januar, men har ikke komt noe. men har hatt symptomer og litt smerter i mage/rygg.. Er det andre som har opplevd lignendes??? Som en mens uten blødning? Og at det går mangen mnd mellom blødningene ???

 

Takker for svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt at man mister eller får uregelmessig menstruasjon når man går på minipiller.

Skrevet

Jeg har aldri hatt noen blødninger når jeg har gått på Cerazette...

Skrevet

Jeg fikk en enkelt blødning etter 1 år på cerazette, og så ingenting igjen. Ei venninne opplever småblødninger hele tiden, og begge deler er like normalt på minipiller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...