Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Jeg har brukt cerazette nå i 1,5 år og har da hatt mens en gang i august-10 og en gang i desember-10. Helt normalt forløp med blødning en liten uke.. Jeg hadde ventet den nå i januar, men har ikke komt noe. men har hatt symptomer og litt smerter i mage/rygg.. Er det andre som har opplevd lignendes??? Som en mens uten blødning? Og at det går mangen mnd mellom blødningene ??? Takker for svar =)
Gjest ->>- Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Det er helt normalt at man mister eller får uregelmessig menstruasjon når man går på minipiller.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Jeg har aldri hatt noen blødninger når jeg har gått på Cerazette...
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Jeg fikk en enkelt blødning etter 1 år på cerazette, og så ingenting igjen. Ei venninne opplever småblødninger hele tiden, og begge deler er like normalt på minipiller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå