Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 En uke igjen til ikm, og jeg holder på og bli sprø!!! Har 3 strimler fra billige-tester.no, og har bare sååå lyst til å teste meg i morgen. Men da er jeg jo isåfall bare 3+1 uker på vei, så det slår neppe ut... Har en liten tass fra før, men han var en overraskelse. Nå klarer jeg ikke tenke på noe annet enn graviditet og tegn. Er det noen her som har testet med disse billigstrimlene og fått rett svar? Når i forhold til IKM testet du? Haha, og dette er bare den 1. pp.... Garantert det værste jeg noen gang har gjort mot meg selv
Lille-Pernille Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Tanken på at vi en dag måtte lykkes fikk meg til å holde ut. Det tok oss nesten 10 år....
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Jeg testet med billigstrimler sist og fikk rett svar... dobbeltsjekket med "ordentlige" tester når jeg fikk positiv test, da! Og alle er vel utålmodige med en gang man har tatt en avgjørelse om noe sånt, men om resultatene uteblir, så får du kanskje et annet forhold til det etterhvert. Jeg var sånn sist, men syklus brukte maaaange måneder på å i det hele tatt komme tilbake, så da hjelper det ikke mye å være utålmodig, selv om man venter på resultater like mye.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Til Lille-Pernille: Kan jeg spørre hvorfor det tok så lang tid for dere? Måtte dere benytte dere av profesjonell hjelp til slutt? Min forlovede og meg har nå prøvd i 4 år. For et styr!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #5 Skrevet 9. januar 2011 Etterhvert blir man vant til skuffelsen med negativer tester, det betyr ikke at det blir lettere med tiden.
Lille-Pernille Skrevet 10. januar 2011 #7 Skrevet 10. januar 2011 Anno 21:01 Legene fant ikke noen årsak hos noen av oss. Vi valgte å ikke gjøre noe i forhold til det, hadde nesten godtatt at vi ikke kom til å få barn. Problemet nå er at jeg gjerne vil ha en til, men samboer synes det har vært en vond og kronglete vei hittil. Han orker ikke flere skuffelser...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #8 Skrevet 10. januar 2011 Nå har jeg to prøverørsbarn, og ingenting er så lenge å vente som de 14 dagene etter å ha satt inn egg. Har gjort det 3 ganger, og har vært helt fraværende og innesluttet hver gang. Nå som vi har fikset det på egenhånd over 3 pp har jeg svidd av mange tester, det hjelper å ha noe å gjøre, men det er langt fra like nervepirrende som når man vet man har et befruktet egg inni seg og at veien er veldig lang om man må begynne på nytt. Kanskje bruker man opp sine 3 muligheter også, slik er det heldigvis ikke når en er i stand til å lage barnet hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå