Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Har hørt de har forsøkt i flere år, men pga hennes sykelige kropp har det ikke vært så enkelt når man kanskje har bare mensen 1-2 ganger i året fordi man skal holde seg slank.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Fjernet silikoninnleggene har hun også
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Hun ønsker seg nok en jente etter 3 gutter
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #5 Skrevet 9. januar 2011 Koselig! :-) Hun og jeg har faktisk fått babye samme året 2 ganger før også! Hun ønsker seg veeldig en datter, det har det jo også blitt skrevet om i diverse mediar dei siste årene, og i tillegg så stod det for en stund siden at hun led av PCO så hun har nok strevd ei stund! Skal ikke forundre meg at hun også har fått kjøpt seg jente denne gangen, altså fått satt inn befruktet egg selvfølgelig av henne selv og befruktet av Mr.Beckham himself ssitt sperm....;-) Men hun er jo som alle oss andre ønsker seg av begge kjønn, så forstår henne godt! :-)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #6 Skrevet 9. januar 2011 WOW, kjente jeg ble skikkelig glad i hele kroppen nå.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #7 Skrevet 9. januar 2011 Ehh...hvordan kan du snakke for alle oss andre? Jeg har ingen spesielle ønsker om å få unger av hvert kjønn
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #9 Skrevet 9. januar 2011 Hvorfor lyver du HI? Det er ikke sant at hun er gravid. Og hvordan skal du liksom vite det, når kjendisbloggerne som er først ut med alt som er sant ikke engang vet det. Idiot!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #10 Skrevet 9. januar 2011 Samme hvor hardt jeg prøver, klarer jeg liksom ikke bry meg.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #11 Skrevet 9. januar 2011 Jeg er ikke Hi, men kanskje det er noen andre som er idiot? http://www.gossipcop.com/victoria-beckham-pregnant-baby-david-beckham/
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #13 Skrevet 9. januar 2011 hehe ja dette var gode nyheter!!! Reddet en ellers så grå søndag. Victoria, sjarmtrollet, den sunne av de sunneste kjendisene er gravid JIPPI!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå