Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Vi har veldig lyst til å ha sex ute, men lurer på om det er "lov"? Kan man bli anmeldt f. eks dersom man har sex i skogen? Jeg skjønner at dersom man har sex inne på kjøpesenteret eller på lekeplassen så er det ikke greit. Og dere som har blitt ferska, hvordan har folk reagert? Med sinne, eller bare ledd? Tenker at det evt er best på kvelden, slik at man unngår å bli ferska av unger... Noen tips til utendørs sex?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 mitt tips: For guds skyld ikke planlegg det! Det er noe som er godt åg morsomt om det bare pluttselig skjer....
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Så lenge du gjør det diskret kan jeg ikke tenke meg at noen vil klage. Ikke at jeg tror noen har sett oss noen gang. Man velger jo ikke akkuratt løypa rundt Sognsvann ... Det blir noe annet med folk som står midt på en fotballbane og har seg på lyse dagen. Det er bare ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Sex utendørs er oppskrytt. Maur i ræva, barnåler i håret, myggestikk på unevnelige steder og brennesle på pungen.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #5 Skrevet 9. januar 2011 Har ikke akuratt tenkt til å avtale tid og sted for utesexen, men vil gjerne ha noen ting på plass alikevel. Fikk litt blod på tann i dag da vil kosa oss under teppe på piknik. Men da tok vi jo bare på hverandre. Hadde en del utesex før vi fikk barn, men da var vi jo mye yngre og tenkte ikke så mye på konsekvenser.. Kjenner jeg får litt hetta av tanken på å bli kjeppjaga (da ikke av mannens kjepp *bløt humor*)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #6 Skrevet 9. januar 2011 Tror heller ikke det teknisk sett er verdens beste sex, men så spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå