Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Hadde besøk av ei vennine og sønnen på nesten et år. Selv har jeg ei datter på to uker, og hun har et sånt teppe med stativ med leker og rangler som henger ned( hvis dere skjønner) jenta mi er jo for liten til og ha noe særlig utbytte av denne enda, men hun ligger på den på gulvet innimellom selvom hun ikke får lekt eller "smakt" på lekene som henger der. Vennina mi la sønnen sin i den, og han begynte og sutte på lekene og ranglene... Er dette ok? Visste ikke hvordan jeg skulle reagere, eller om jeg skulle reagere i det hele tatt. Men veninna mi brydde seg ikke.. Føler jo at jeg må vaske disse lekene nå før datteren min blir stor nok til og sutte på disse lekene selv..
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Jeg synes at så lenge du har babygymmen frem er det greit at andre barn leker med den. Er litt det samme som å dele på lekene når man blir gamlere.Føler du for å vaske de, så gjør du da bare det
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 så lenge den sto framme, er den til for at andre barn kan leke med den. En smokk er selvsagt noe annet. Det er jo bare å skylle av den om du vil.
Gjest Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Det er ganske vanlig å la barn i den alderen leke med leker. Vent til din begynner å kravle rundt å tygge på alt Men selvfølgelig er det greit å vaske leken etterpå hvis du føler for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå