Gå til innhold

usikker


catchbaby

Anbefalte innlegg

Hei og Hopp

 

Jeg er ei jente som mistenker at jeg er gravid, er ikke sikker på noe som helst og det meste er egentlig kaos.

Det meste tyder jo på det, men er jeg er redd det kanskje bare føles sånn fordi jeg håper så inderlig at jeg er gravid. Kasta opp for første gang idag, lurer også på om det kan være fordi jeg bare håper på at alle dissa gravidsymptomene skal dukke opp. Jeg tok en test for fem dager siden, den var negativ. Sitter å vurderer om jeg skal ta en til nå, men er så redd for å bli skuffa! Jeg vil jo veldig gjerne at den skal være positiv. Er det noen som har det på samme måte? Er jo veldig tidlig i svangerskapet enda så er jo egentlig veldig dumt å glede seg, men det er ikke så innmari lett å la vær. Huff..jeg er en spent sjel om dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan ta tid før graviditetstester slår ut positiv. Når skulle du hatt mensen? Jeg ville ventet med å ta testen til i morgen tidlig. Det er større sjanse for at den slår ut på morgenurin tidlig i svangerskapet.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle hatt mensen 6. eller 7. Januar så er jo ikke akkurat gått så veldig lang tid, men i følge terminkalenderen så stemmer jo alt med eggeløsning og når jeg hadde samleie og termin.

 

Jeg får vel bare vente med å ta den til i morgen tidlig! Fryktelig spent altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke vente. Tok en ny test nå, men den var negativ. Tar en ny en om tre dager hvis ikke mensen skulle dukke opp=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...