Gå til innhold

I natt hadde jeg ufrivillig analsex!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hele var så komisk. Kjæresten skulle ta meg hardt doggystyle, og etter å ha holdt på en stund skulle han peise på, glapp ut og rett i det andre hullet. Det var seriøst så SYKT vondt at jeg begynte å gråte. Gikk på do, og merket at jeg faktisk hadde begynt å blø litt tilogmed siden jeg har en vond hemoroide der.. Stakkars kjæresten mente det jo ikke, og ble så lei seg. Da det ikke var vondt lenger knakk jeg sammen i latter, det var jo bare så vanvittig komisk :P

Har dette skjedd med flere? én ting vet jeg, og det er at jeg ALDRI skal ha analsex :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skader endetarmen med analsex. Du får arrvev i rompa. Du kan og plages med andre ekle ting i ettertid. Analhullet er ikke ment for penis, men for avføring.

Man har mye nerver i analen og det kan derfor være en stor nytelse og ha analsex, men det må være på kvinnens premisser og soft. Men vær klar over at du kan få lit problemer i ettertid.

Skrevet

Sexoliger sier at analsex ikke er skadelig, så lenge det er utført frivillig, og at man seff tar det med ro, og ikke gjør noe som er vondt!

Skrevet

Opplevd det samme som deg hi. Og det er virkelig VANNVITTIG voldt. Begynte å gråte jeg også.

Men vi har analsex ellers, og da syns jeg det er fantastisk. Men tydeligvis ikke uten at man er forberedt på det.

Kunne ikke ungå å tenke på hvor JÆVLIG det må være for de som faktisk blir voldtatt i analen.

Skrevet

aaauuuu! Det gjør ufattelig vondt! Har opplevd det samme selv, begynte også å blø og var øm en god stund.

Skrevet

Det er kjempevondt når det skjer som ulykke, at han presser hardt for han skal jo i vagina og ingenting har vært i nærheten av rumpa. Skjedd et par ganger med meg, og da har jeg som deg grått av smerte. Men jeg har hatt planlagt analsex, og da gjorde det ikke vondt i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...