Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Til lillebror kommer til verden! Jenta mi på 22 mnd skal bli storesøster og vi skal bli foreldre igjen. Mangler å få på plass alt nå da. Begynner å bli litt stressa. hehe Må prøve å snu døgnet igjen også så jeg klarer å stå opp kl 06 på fredag for å dra. Gleder meg til å møte lillegutt
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2011 Både lege og jordmor mente det kunne vente til infosamtalen jeg har dagen før snittet. Så da får jeg gjøre det. er ikke så veldig dyrt for mannen å gjøre det hvis jeg ikke får gjort det heller så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå