Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Vi skal pusse opp badet, ikke allverdens størrelse, det er ca 3,5 x 2 meter. Har bare dusj nå og jeg skulle gjerne hatt badekar. Men siden badet ikke er større betyr det at vi må dusje i badekaret. Har små barn, er derfor jeg tenker at badekar er greit å ha for erfaringsmessig vet jeg vel at jeg sjelden vil legge meg i der selv uansett hvor deilig det er. Noen erfaringer? Er så i tvil om hva vi skal gjøre og om man kanskje fort savner å ha en ordenlig dusj liksom...
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Er jo bare å montere opp kabinettvegger på badekaret. Har aldri hatt begge deler separat vi, så jeg lurer litt på hvorfor det skal være vanskeligere å dusje i badekaret?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 vi har også lite bad.. er vell 3mx 3m så er ikke så stort,.. det var dusj når vi flyttet inn,. vi satt inn badekar til ungene,... dem har hatt utrolig stor glede av det,... vi hadde dusj der vi bodde før og vannet fløyt utover gulvet ganske fort,. nå har vi ikke det problemet ,.. nå holder vannet seg på et sted,. vi voksne bader heller ikke,. kunn når vi er forkjøla,. da er det godt å bade også hjelper det for å bli bedre,. det blir trangt det blir det,. men er abselutt verdt det for ungene sin del,.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Vi Har dusj med høy kant så det fungerer som badekar for barna og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå