Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Noen som har en nettside, der hvor man kan bestille dåpskaker? Har lyst på en kake med bilde av jenta mi på til dåpen.
4barns mor Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Vi hadde dåpskake med bilde ) Virkelig noe å anbefale. Vi kjøpte den på bakeriet der vi skulle ha dåp. Gå inn på nærmeste bakeri å spør )
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Hvor i landet bor du? Mange av de private kakebakerne leverer gjerne ikke - men de finnes landet over!
4barns mor Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Vi hadde dåp i Sverige, min svigerfar bor der. Søk litt på nettet, eller ring rundt å hør. Lykke til )
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #5 Skrevet 9. januar 2011 søk på spiselig bilde og hvor du bor, så får du nok opp noen treff, ellers vil jeg anbefale private kakebakere heller enn bakeri, myyye finere kaker!! Se kakeboksen.no og kakefesten.com og på galleriene der så ser du hva jeg mener med proffe privatkakebakere... men er ikke alle de som har tilgang på spiselige bildere da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå