Gå til innhold

Ligger denne inn her......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Advokat: -Er de seksuelt aktiv?

Vitne: -Nei, jeg bare ligger der.

 

Advokat: - Hva er fødselsdatoen Deres?

Vitne: - 18. juli.

Advokat: - Hvilket år?

Vitne: - Hvert år.

 

Advokat: - Hvor gammel er sønnen Deres, han som fortsatt bor hos Dem?

Vitne: - 38 eller 35, jeg husker ikke helt...

Advokat: - Hvor lenge har han bodd hos Dem?

Vitne: - I 45 år.

 

Advokat: - Hva var det første Deres mann sa til Dem i dag morges?

Vitne: - Han sa: "Hvor er jeg, Cathrine?"

Advokat: - Og hvorfor uroliget det Dem?

Vitne: - Navnet mitt er Susanne.

 

Advokat: - Si meg, doktor, er det ikke slik at når en person dør i søvne,

så vet han ikke om det før neste morgen?

Vitne: - Har De bestått juridisk embetseksamen?

 

Advokat: - Den yngste sønnen, 21 åringen, hvor gammel er han?

Vitne: - Eh... han er 21.

 

Advokat: - Var De til stede da De ble fotografert?

Vitne: - Kødder du med meg?

 

Advokat: - Så barnets unnfangelse fant altså sted 8.august?

Vitne: - Ja.

Advokat: - Og hva gjorde du på dette tidspunktet?

Vitne: - Eh... jeg ble knullet.

 

Advokat: - Hun hadde altså tre barn, riktig?

Vitne: - Ja.

Advokat: - Hvor mange var gutter?

Vitne: - Ingen av dem.

Advokat: - Var noen av dem jenter?

Vitne: - Tuller du med meg? Dommer jeg tror jeg trenger en ny advokat. Kan

jeg få en ny advokat?

 

Advokat: - Hvordan ble Deres første ekteskap avsluttet?

Vitne: - Ved døden.

Advokat: - Og ved hvem sin død ble det avsluttet?

Vitne: - Ved hvem sin død tror du det ble avsluttet?

 

Advokat: - Kan De beskrive dette individet?

Vitne: - Han var cirka middels høy og hadde skjegg.

Advokat: - Var dette en mann eller kvinne?

Vitne: - Gjett.

 

Advokat: - Doktor, hvor mange obduksjoner har De foretatt på døde

mennesker?

Vitnet: - Alle mine obduksjoner har vært foretatt på døde mennesker. Vil

de at jeg skal gjenta det?

 

Advokat: - Husker De på hvilket tidspunkt De obduserte avdøde?

Vitne: - Obduksjonen begynte rundt halv ni på kvelden.

Advokat: - Var Hr. Danielsen død på dette tidspunktet?

Vitne: - Nei, han satt på bordet og lurte på hvorfor jeg obduserte ham.

 

Advokat: - Er De istand til å avgi en urinprøve?

Vitne: - Eh... er De i stand til å stille det spørsmålet?

 

Advokat: - Doktor, før de foretok obduksjonen, sjekket De om avdøde hadde

puls?

Vitne: - Nei

Advokat: - Sjekket de blodtrykket?

Vitne: - Nei

Advokat: - Sjekket De om vedkommende pustet?

Vitne: - Nei

Advokat: - Så det kan altså tenkes at pasienten var i live da De begynte

obduksjonen?

Vitne: - Nei

Advokat: - Hvordan kan De være så sikker, doktor?

Vitne: - Fordi hjernen hans befant seg i et glass på skrivebordet mitt.

Advokat: - Jeg skjønner, men kan det likevel tenkes at pasienten var i

live?

Vitne: - Ja, det kan tenkes at han var i live og drev advokatpraksis.

.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe eg ler like mye hver gang eg :) Har lagt den ut på facebook selv, helt utrolig at folk kan være så dum å spørre slike spørsmål!

Men det er enda stilige de svarene som folk kommer med hehehe :)

Skrevet

Synes den er så bra at den burde vært på toppen,alle fortjener å få seg en god latter ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...