zethaline Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Advokat: -Er de seksuelt aktiv? Vitne: -Nei, jeg bare ligger der. Advokat: - Hva er fødselsdatoen Deres? Vitne: - 18. juli. Advokat: - Hvilket år? Vitne: - Hvert år. Advokat: - Hvor gammel er sønnen Deres, han som fortsatt bor hos Dem? Vitne: - 38 eller 35, jeg husker ikke helt... Advokat: - Hvor lenge har han bodd hos Dem? Vitne: - I 45 år. Advokat: - Hva var det første Deres mann sa til Dem i dag morges? Vitne: - Han sa: "Hvor er jeg, Cathrine?" Advokat: - Og hvorfor uroliget det Dem? Vitne: - Navnet mitt er Susanne. Advokat: - Si meg, doktor, er det ikke slik at når en person dør i søvne, så vet han ikke om det før neste morgen? Vitne: - Har De bestått juridisk embetseksamen? Advokat: - Den yngste sønnen, 21 åringen, hvor gammel er han? Vitne: - Eh... han er 21. Advokat: - Var De til stede da De ble fotografert? Vitne: - Kødder du med meg? Advokat: - Så barnets unnfangelse fant altså sted 8.august? Vitne: - Ja. Advokat: - Og hva gjorde du på dette tidspunktet? Vitne: - Eh... jeg ble knullet. Advokat: - Hun hadde altså tre barn, riktig? Vitne: - Ja. Advokat: - Hvor mange var gutter? Vitne: - Ingen av dem. Advokat: - Var noen av dem jenter? Vitne: - Tuller du med meg? Dommer jeg tror jeg trenger en ny advokat. Kan jeg få en ny advokat? Advokat: - Hvordan ble Deres første ekteskap avsluttet? Vitne: - Ved døden. Advokat: - Og ved hvem sin død ble det avsluttet? Vitne: - Ved hvem sin død tror du det ble avsluttet? Advokat: - Kan De beskrive dette individet? Vitne: - Han var cirka middels høy og hadde skjegg. Advokat: - Var dette en mann eller kvinne? Vitne: - Gjett. Advokat: - Doktor, hvor mange obduksjoner har De foretatt på døde mennesker? Vitnet: - Alle mine obduksjoner har vært foretatt på døde mennesker. Vil de at jeg skal gjenta det? Advokat: - Husker De på hvilket tidspunkt De obduserte avdøde? Vitne: - Obduksjonen begynte rundt halv ni på kvelden. Advokat: - Var Hr. Danielsen død på dette tidspunktet? Vitne: - Nei, han satt på bordet og lurte på hvorfor jeg obduserte ham. Advokat: - Er De istand til å avgi en urinprøve? Vitne: - Eh... er De i stand til å stille det spørsmålet? Advokat: - Doktor, før de foretok obduksjonen, sjekket De om avdøde hadde puls? Vitne: - Nei Advokat: - Sjekket de blodtrykket? Vitne: - Nei Advokat: - Sjekket De om vedkommende pustet? Vitne: - Nei Advokat: - Så det kan altså tenkes at pasienten var i live da De begynte obduksjonen? Vitne: - Nei Advokat: - Hvordan kan De være så sikker, doktor? Vitne: - Fordi hjernen hans befant seg i et glass på skrivebordet mitt. Advokat: - Jeg skjønner, men kan det likevel tenkes at pasienten var i live? Vitne: - Ja, det kan tenkes at han var i live og drev advokatpraksis. .
Gjest Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Hehe eg ler like mye hver gang eg Har lagt den ut på facebook selv, helt utrolig at folk kan være så dum å spørre slike spørsmål! Men det er enda stilige de svarene som folk kommer med hehehe
zethaline Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2011 Synes den er så bra at den burde vært på toppen,alle fortjener å få seg en god latter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå