ungmortil3 Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Har brukt Weleda til sønnen min og er veldig fornøyd, men tror jeg må styre unna denne gangen siden det er litt fare for atopiskeksem. Libero sine stelleprodukter reagerte jeg igrunn litt på at ikke var med i test i FB, så vet liksom ikke om man skal styre unna der eller ikke.. Burts Bees er jeg også veldig glad i, men syntes det er så himmla dyrt! Hva bruker dere og er dere fornøyd?
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Aloe Vera på stumpen. Helt rent, lindrer og kjøler. Brukt det på jenta mi og hun har aldri vært sår. Hun er 2 år nå. Neutral sine produkter ellers.
lotte-liseliten Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Det eneste jeg har brukt på lille Lise de første årene er løveapotekets barnekrem, nøytral olje til badevannet, og da hun fikk litt eksem som ettåring smurte jeg henne med weledas babyansiktskrem Samme plan med lillebror, kanskje jeg sper på med litt purelan og eight hour cream fordi jeg har litt ekstra av det Men dette er ikke akkurat billig da, men bruker ekstremt lite og sjelden
Lillemy36 Skrevet 10. januar 2011 #4 Skrevet 10. januar 2011 Heisann, vil bare tipse dere om ei nettside som sender portofrittt og mye billigere enn du kjøper her i norge. bare å passe på og ikke bestille over kr 200 i hver forsending, men så kan du jo bestille 5 pakker om du vil for det er jo som sagt portofritt:-) de selger både burts bees og weleda og mye annet fint til babyen:-) http://www.feelunique.com/search?q=burts+bees&go= Jeg bestiller her i fra både vitaminer og produkter til meg:-))
La vita è bella <3 Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Jeg brukte babyline babyolje sist gang, den var visst best i test da? Og silulen sinksalve har jeg brukt. Har prøvd både neutral og babyline sinksalve, men silulen er den med best effekt. Ha ellers brukt a-creme ved behov.
Mamsi_79 Skrevet 10. januar 2011 #6 Skrevet 10. januar 2011 SebaMed Spesialkrem er helt super til bleieutslett. Jeg fikk den anbefalt på legekontoret og hvis det oppstår litt sårhet så forsvinner det etter noen få påføringer. Jeg har brukt det på min datter siden hun var ca.6 mnd og nå er hun snart 2 år og er fremdeles kjempefornøyd.
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 11. januar 2011 #7 Skrevet 11. januar 2011 Jeg brukte weleda sine på eldstemann nettop på grunn av atopisk eksem, det var det eneste som roet det ned faktisk. Bruker den enda på han når han får nye utbrudd. Vet ikke om jeg kommer til å bruke det samme på minstemann, jeg heller bittelitt mot coop sin Änglamark-serie siden den kommer så godt ut hos grønn hverdag.
Freba - jente08+termin 04/11 Skrevet 11. januar 2011 #8 Skrevet 11. januar 2011 Jeg sverger til Badger Balm som har virket helt fantastisk for jenta mi. http://www.badgerbalm.com/p-398-baby-balm.aspx Jeg har sett det hos noen helsekost forretninger her ellers går det an å bestille fra utlandet. Lotion bruker jeg Weleda sine produkter.
Mamma til tre :o) Skrevet 11. januar 2011 #9 Skrevet 11. januar 2011 Brukt sabamed sine produkter til begge barna og skal bruke det denne gangen også. Silulen salve er ypperlig til å forebygge sår stump, og i perioder hvor stumpen skulle bli sår er inotyol salven super.
Tigergutt Skrevet 11. januar 2011 #10 Skrevet 11. januar 2011 SebaMed er min favoritt! I tillegg har jeg brukt ulike Aderma spesialkremer mot tørre utslett / tørr hud. Dyre men utrolig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå