Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Skal steke nakkekoteletter i ovn. Har aldri hatt gulrot og potet sammen med kotelettene i ovn men går ikke det fint egentlig? Trenger de mindre tid enn kjøttet?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Sleng alt i ei panne (gjerne litt løk også) og ta litt olje eller smør på.. Gulrøttene trenger ikke like lang tid..
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Potetene og gulrøttene trenger lenger tid enn kotelettene, ha grønnsakene skivet i en vid form med litt olje, salt/pepper/urter og la stå i ca 20 min, brun kotelettene og legg på toppen la stå 10 min til ca.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Steker dere kotelettene i 10 minutter i ovnen? Blir de ikke veldig seige da? Jeg langsteker kotelettene i 1,5 time i ovnen, smelter i munnen for de er så møre.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #5 Skrevet 9. januar 2011 Enig, la kotelettane stå leeenge i ovnen - det er knallgodt! Men du kan godt la grønsakene vere med den siste tida, tid kjem an på kor små deler du har dei i. Det der blir knallgodt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå