Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 ..har dere tenkt over hvor mange vask som skal til før alle restkjemikalier er ute av plagget, og at det definitivt er best for små babyer å arve klær, evt kjøpe brukt? Det blir anbefalt 5-10 vask på babyklær før bruk, dette er allerede gjort på bruktklærne..
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Nei, det har jeg ikke tenkt på. Jeg kjøper nytt i butikk, og tar imot med glede hvis noen gir meg brukt. Jeg går ikke aktivt inn for å kjøpe brukt.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 har jeg aldri hørt om, at jeg må vaske klærne 5-10 ganger før bruk, har ikke noe imot å arve klær så lenge de ser normale ut, og ikke utvaska..! syns ikke det er pent å se en liten baby med utvaska klær hvor fargene er halvveis avslitt...!!!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Regner med at de som synes det er ekkelt med brukte klær aldri overnatter på hotell. Man finner ikke noe eklere og skitnere enn sengene på hotellene....
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #5 Skrevet 9. januar 2011 Skjønner ikke hvorfor folk ikke vil arve brukte klær. Jeg var overlykkelig da jeg arva brukte klær. Noe var utvaska osv ja, men dte ble likevel brukt, for er det body eller pysjamas så gjør det jo ikke noe. Man er jo likevel mye hjemme med babyen og det blir en del gulping osv, da er det greit å ha en del klær man kan skifte. Jeg er glad i å kjøpe nytt også, men ser også på finn.no etter klær. Noe er jo fint og veldig brukenes.
Tante Blås Squaw Skrevet 9. januar 2011 #6 Skrevet 9. januar 2011 Men kan ikke vi som syns det er stas å arve og kjøpe brukt bare fortsette med det, uten å gnelle på de som ikke gjør det samme?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #7 Skrevet 9. januar 2011 Godt sagt, Squaw. Og dere som fronter arving så sterkt, kjøper dere mest brukt til dere selv også, eller?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #8 Skrevet 9. januar 2011 nei jeg overnatter aldri på hoteller heller, har ingen grunn for å gjøre det lissom! men har ikke sagt at jeg ikke arver klær til barna mine, for det gjør jeg. men det må jo se bra ut, liker at barna mine ser velstelt ut daglig, ikke over stæsja nei, men normale rene klær...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå