Gå til innhold

Et svigermorinlegg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt å være mer fortrolig med svigermor enn mor? Jeg har det nemlig slik..

Begge foreldreparene bor 5 min kjøring (30 min gange) fra oss, men vi besøker svigerfamilien min oftere enn familien min, enkelt og greit fordi vi trives bedre der. Det er ingen uenighet mellom oss og foreldrene mine heller, alt er fryd og gammen, men besøk der begrenser seg til ca 2 ganger i måneden, mens vi er hos svigers mer enn en gang i uka i gjennomsnitt.

Jeg kommer ganske enkelt veldig godt overens med svigermor, kan snakke med henne om alt. Kan til og med beklage meg over sønnen hennes når jeg er irritert på han, uten at hun blir sur over det, tvert imot har hun ofte vært irritert på han av samme grunn..

Med min mor snakker jeg bare om overflatiske ting...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normalt eller ikke normalt, du bør føle deg heldig som har et godt forhold til svigermor! :-) For meg er det omvendt - både for meg og mannen, vi synes begge det er litt slitsomt å besøke hans foreldre fordi de ikke tiltrettelegger noenting for at vi skal komme (de bor en times kjøretur unna). De lufter ut røyklukt (så langt det lar seg gjøre med et gjennomsyret hus), men de handler ikke inn mat for eksempel! Det må vi ofte gjøre selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...