Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 etter de er laget m/nonstop og ligger i en kakeboks siden 15 desember ca. kaste dem nå??
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 På boksen står det at ferdige pepperkaker er holdbare i 6 mnd. Så jeg ville ihvertfall smakt på dem før jeg kastet!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Smaker bra synes jeg. Mannen som mente jeg burde kaste de..men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå