Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Er som å la barnet spille slike spill selv. Synes ikke noe om det, nei. Kan drite i å spille slike spill mens barna er oppe. Han kan leke med de i stedet.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Enig, dette er jo helt idiotisk oppførsel av de voksne. Det er sannsynligvis 15 eller 18 års aldersgrense på disse spillene.
Tante Blås Squaw Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Spørs hva du mener med "voldsspill" )
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #6 Skrevet 9. januar 2011 Kan si det sånn da at et barn i bhg her sitter å ser på sammen med faren... det har endt i en sak i barnevernet nå, så ikke greit nei!
Tante Blås Squaw Skrevet 9. januar 2011 #7 Skrevet 9. januar 2011 Jeg syns det spørs hva slags skytespill. Realistiske spill er ikke noe å se på for småunger, men det fins mange spill der poenget er å skyte ned blinker og figurer - de syns jeg er harmløse, det gjør ingenting for meg om ungene ser på eller spiller selv.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #8 Skrevet 9. januar 2011 Akkurat det er vel ikke voldsspill, Månestråle in tha house;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå