Gjest sug lut Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Nåværende sjef biter hue av nestemann som står i veien. Eller har spist resten av noe hun kanskje kunne få lyst på. Eller bare er mann. Eller dum i sin alminnelighet. Vedkommende er dessuten navlefokusert og drifter ikke farmen sjøl akkurat nå.
tante grusom master of law Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Allmektig ey? Kan man få tittelen Pantocrator?
Gjest Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Velg meg. Jeg er tålmodigheten sjøl og kommer kun til å utnytte farmens beboere som gratis slavekraft. Jeg har mange prosjekter som kunne trenge en gjeng pmsdamer.
Gjest sug lut Skrevet 9. januar 2011 #5 Skrevet 9. januar 2011 Prøvd å få pms-damer til å utrette noe i det siste? Vurdert sjokoladekostnadene?
Gjest Skrevet 9. januar 2011 #6 Skrevet 9. januar 2011 Jeg har masse dårlig, tysk sjokolade som kan brukes som belønning for positiv adferd. Det blir et supert adferdsanalytisk eksperiment.
Patetica fåkksi Skrevet 9. januar 2011 #7 Skrevet 9. januar 2011 Jeg biter hodet av menn en uke hver måned. Jeg blir dritirritert på sjefen som sender seriøse spørsmål på mail. Jeg stirrer intenst og drepende på mannlige kolleger som gjør småtåpelige ting. Jeg ler ikke av noen vitser som kommer fra menn, jeg bare himler med øynene. Jeg er kjempehyggelig mot alle kvinner, og fryser ut alle menn. Kan jeg få jobben?
Gjest sug lut Skrevet 9. januar 2011 #8 Skrevet 9. januar 2011 P-en står ikke for positiv, men for psykopatisk pissforbanna panter-med-tannverk. Men hei, lykke til, jeg synes adferdsanalytiske eksperimenter er morsomme, bevares.
Gjest Skrevet 9. januar 2011 #12 Skrevet 9. januar 2011 *en sjokoladebit til luten som belønning for positiv tenkning*
Gjest amandine Skrevet 9. januar 2011 #14 Skrevet 9. januar 2011 Det er bare så jævlig kult å bare ha mine egne hormoner, - bare så det er sagt! Første PMS etter sterilisering, jeg merket det nesten ikke!! Og tror nesten ikke de andre jeg bor med merket det heller. Eneste er jeg har spist sjokolade en dag(nok for en uke, riktignok, men..) Og ble kanskje litt i overkant irritert her om dagen, men det kan jo ha vært tilfeldig he he he
Gjest amandine Skrevet 9. januar 2011 #15 Skrevet 9. januar 2011 Så kanskje jeg burde vært sjefen? Tilregnelig, full av gni-det-inn-mentalitet og irriterende godt humør?
Gjest amandine Skrevet 9. januar 2011 #16 Skrevet 9. januar 2011 Og som plaster på såret, en riktig djevel på kjøkkenet, og usannsynlig god på kaker, pizza og annet godt. Nå skal jeg gi meg.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. januar 2011 #17 Skrevet 9. januar 2011 jeg har ikke PMS jeg bare hater menn generelt. vurderer å åpne slakteri (har jo tross alt gått kjøttfag) og begyne med masse avlivning av menn. de sosialistiske kan få leve om de donerer sperm og underordner seg mesteren (meg)
Gjest sug lut Skrevet 9. januar 2011 #18 Skrevet 9. januar 2011 Amandine, egne hormoner er ingen hindring, jeg bare nevner det sånn i forbifarten (%&(/&%=(/=)(/?=)(?(=)(?)(/(&%%¤!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!).
Gjest Skrevet 9. januar 2011 #19 Skrevet 9. januar 2011 Jeg tror nok du pent må gjennomgå litt sjokoladeterapi i regi av denne kaklehøna her. Gjenta etter meg "Menn er våre venner". En sjokoladebit per gjentagelse.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. januar 2011 #20 Skrevet 9. januar 2011 hehe... enten så må jeg delta på terapien din eller melde meg inn i ottar. jeg må velge livets vei nå
Gjest amandine Skrevet 10. januar 2011 #21 Skrevet 10. januar 2011 Da synes jeg virkelig du skal satse på sjokoterapi! Det må da være overlegent hva terapi angår!
Gjest Mentha & Junior Skrevet 31. mai 2012 #23 Skrevet 31. mai 2012 Nå leste jeg kun siste svaret om sjokoterapi, og det første som slo meg var sjokoladebad. Senkes ned i kroppstemperert sjokolade med skje i høyrehånda og agurkskiver på øynene. Trenger nam mer?
Gjest sug lut Skrevet 31. mai 2012 #24 Skrevet 31. mai 2012 Fniste godt selv av gjensyn med denne her - mange glitrende innspill!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå