Gå til innhold

Noen her som har prøvd Emmaljunga nitro city?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på og kjøpe denne og lurer på om noen har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg er en stolt og lykkelig eier av nitro city. Forelsket meg i den egentlig etter å ha kjøpt den. Kalesjen er HELT suveren, vu brukte hver eneste funksjon av den HVER dag i sommeren. Sittedelen er super, understellet super. Du får ingen andre vogner med samme egenskaper til denne pris og kvalitet! Har kjøpt den etter å ha eied Teutonia, Simo og Mountain Buggy. Ingenting overgår Emmaljunga!. Simo er nok best nå på vinteren, men jeg fant ut at det egentlig ikke så mange trilleturer på vinteren- det er snø og det er kaldt. Nitro går fint på brøytete veier og stier, men har nok problemer hvis de ikke er det. I skogen på grusstier gikk det helt fint.

å bare si at den er lett (ta ut og inn i bilen) og har SUPER fjæring- så trilling er komfortabel, og barnet har det bra!

Valgte den også pga normal sittedel, hvor barnet sitter rett opp, for det gjorde min baby hele tiden - han var nødt til å se hva som skjer rundt. Det var ikke lett fra Mountain Buggy, for rumpa var liksom mer ned enn bena, og han måtte bøye seg framover hele tiden med krum rygg.

ANBEFALES på det sterkeste :)

Skrevet

takk for godt og utfyllende svar :) Tror det blir denne :)

Skrevet

Signerer denne. Har pløyd meg gjennom noen vogner før vi endte på denne når vesla kom for snart 17 mnd siden, og jeg elsker den vognen! Eneste minuset jeg kan komme på er at handlenettet under egentlig er en vist og at den er litt dårlig i ujevnt terreng. Ellers er alt med den helt perfekt. Den er lett, enkel å slå sammen, god for barnet, lett å snu sportsvognsdelen, en drøm å drille, stor og lun kalesj osv, osv.

Skrevet

enig om handlekurven. men det må man ta i betraktning- dette er en lettvogn! man kan heller ikka en altfor tung stelleveske hvis barne sitter framover (da kan den vippe). man gjør ikke storhandel med barnet i denne vognen. MEN i det store bildet, er det en absolutt en fordel at vognen er lett- det merkes når barnet nærmer seg ett år og veier mer. Den gode fjæringen kompenserer vekten ganske bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...