amy_de Skrevet 9. januar 2011 #1 Skrevet 9. januar 2011 Vi blir ca 12 voksne og 5 barn i bursdag, vi skal gjøre det enkelt, men tenkte å servere noe annet enn pølser. Noen som har tips til noe jeg kan servere til lunsj som er ganske greit og rimelig? Takk for hjelpen
Renate :-) Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Pizzaboller\horn, tapas, gryterett, smørbrød eller pastasalat.
2 søte små:-) Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Rundstykker med godt pålegg, pølser, pizza, lasagne.
solita 06 Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Hjemmelaget potetmos, kjøttboller, salat og grønnsaksstaver med dipp? Pasta, brokkolibiter (koker med i pastagryta siste 2 min), stekt kyllingkjøttdeig med urter eller kyllinfilet i biter, pesto og tomatsaus v siden av? Gode rundstykker, eggerøre, litt spekemat + div pålegg. Stort fruktfat ved siden av alle varianter :-)
amy_de Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2011 Takk for mange gode forslag, her skal jeg klare å plukke ut noe spenstigere enn pølser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå