Gå til innhold

hva er den mest irriterenes reklamefilmen dere vet om nå?


de tre bukkenebruse

Anbefalte innlegg

min er vanish oxy flekkfjerner eller hva den heter... hater den fæle lyden de lager når hun dama viser frem skittne klær og hvilket produkt hun har brukt som ikke har virket osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prix reklamen med Anna Anka. AAAAARRRRGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dumme dumme dumme dumme dumme dumme dama!!!!! Er jeg sammen med sambo når den kommer,så må jeg skrun av...han kaster nesten opp.hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rett og slett dritt lei de rekamene for alle de slankeproduktene,,,go 123,easy life,nutrilette o.l

De går jo om og om igjen!!!!

De går meg på nervene om dagen!!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett veldig mye på TLC i det siste, og der sender de HELE TIDEN reklame for de samme programmene. Ca 4 ganger i timen. Jeg blir sprø!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå eg haaater Anna Anka og prix reklamen! Dumme dame! at det går an..også er hun så stygg...ikke at det har noe med saken å gjørehihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rema 1000 reklamen, der de sier at poteten er en grønnsak.. Det er jo en ROTFRUKT... Men er med på Prix-reklamen med Anna Anka også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være den reklamen med Maren for Rema 1000, den ungen har en skjærende stemme! Søt jente, men utrolig irriterende reklame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er en malingsreklame som kommer på i reklame mellom en film å slik... en fyr som sitter å sier: -skal ikke ta det i blått da?

 

hater den reklamen,,, heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signerer Rema 1000 reklamen med den lille jenta som skal få oss til å spise mer grønnsaker og frukt, bare den skjærende stemmen og det topper seg når kokken begynner med sin like grusomme stemme!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den verste er Go 123 med den irriterende plystrelyden eller hva det er!

Den nest verste er reklamen for Gliss shampoo&balsam, med Therese Johaug - kjempefalske innleste replikker. "Prøv den du og..." Argh.

Ellers er jeg heller ikke begeistret for Skodas reklame med "Jeg trenger mer plass" og "Jeg trenger mer tid"... Men det er sikkert bare fordi det tok så lang tid før jeg skjønte den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Vita pro reklamen med hun som ikke klarer å si r. Sitter å snakker så flott om vita pro som en 3åring. Mest komiske jeg vet når folk voksne snakker slik. (sorry hvis noen av dere gjør det, men blir litt lite troverdig synes jeg) Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..akkurat nå er det den Swartzkopf reklamen med Therese Johaug " Je bruke GLISS (sagt med skikkelig tjukk L), prøv den du og!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir seriøst dårlig av Makrell i tomat reklamen. Må bare få av lyden fort etter bytte kanal :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer "Fashionista"!

Hvis Therese Johaug ikke finner seg en annen vei til sunt og glansfullt hår snart, så....!

 

Jeg synes den Skoda-reklamen er supersøt jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...