EnUndreneMor Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Sitter her med kynnere og er nærmest livredd for å gå i fødsel nå:s så litt erfaringer må gjerne deles med meg;)
Snart 4 barns mor.... Skrevet 9. januar 2011 #2 Skrevet 9. januar 2011 Hvor langt er du kommet? Med mitt første barn fikk jeg kynnere. Jeg ble innlagt 3 uker før jeg fødte denne gangen men fikk også 14 dager for tidlig. Så jeg fikk kynnere 5-6uker før jeg fikk nurket. Men da fødtselen endelig startet så gikk slimproppen. Etter det kom rieene. Men mitt andre barn gikk slimproppen 3 uker før termin og jeg oppsøkte føden.Jeg ble hjemmsendt etter registreringen med ingen antydning til fødsel eller rieer. Kom hjem kl 01.45 på natten og måtte snu i døren da jeg endelig var hjemme. Kom ned til føden 30.minutter senere og hadde 7 cm åpning. Dette gikk fort. kl 04.12 var jeg færdig. Med 3.mann gikk vannet rundt 06.45 og i 9.15 tiden hadde jeg antydninger til litt mensen smærter. Kom på føden kl 10.10 og hadde fått ut gutten kl 10.32. Nå er jeg gravid igjen å er veldig spendt på hvor fort det skal gå denne gangen. Håper bare jeg rekker meg ned til fødeavdelingen. hehe Ønsker deg lykketil om du skulle være i fødtsel. Håper det går bra med både deg og nurket.
musikkmamma Skrevet 9. januar 2011 #3 Skrevet 9. januar 2011 Mye kjappere. Så han kom susende i sykebilen. Masse lykke til med det du har foran deg :-)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 9. januar 2011 #4 Skrevet 9. januar 2011 Ganske lik første, men lettere. Første gikk jeg hjemme med rier i 7 timer før vi dro på sykehuset. Nå dro jeg på sykehuset etter en time, kanskje, og hadde 1 cm mer åpning enn da jeg kom til sykehuset med nummer en! Også kom hun lettere ut, med førstemann måtte jeg ha riestimulerende på slutten fordi det stoppet litt opp. For ikke å si hvor mye bedre form jeg var i etterpå!
Milla-Mamma til 3 Skrevet 9. januar 2011 #5 Skrevet 9. januar 2011 Korleis starta den fødselen og følte du at du rakk noen ting? Korleis var det å føde i sykebil? Eg fødte på 3t første gang og er spent på hva som venter nå
EnUndreneMor Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2011 tusen takk for svar men kjenne rjeg gruer meg alikevell, mens termin er om 5dager og jeg har aldri grudd meg så mye til noe som helst. trodde vannet gikk i dag tidlig. og jeg fikk helt angst. begynte å svette og holdt på å begynne å gråte. hva har jeg begitt meg utpå, IGJEN:_S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå