Gå til innhold

Ellinor, for et vakkert navn! Passer det navnet sammen med...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg falt helt pladask for det navnet når jeg så navnet i en setning! Min datter heter Mathilde, og nå er jeg på leting etter et til jentenavn siden jeg venter en i mai.

Synes dere Ellinor og Mathilde passer sammen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge de ikke er siamesiske tvillinger så er det vel mer viktig at navnet passer med etternavnet enn med navnet til søsteren?

Skrevet

Mat Hilde og Ell i Nor? Funker utmerket!

Skrevet

Den skjønte jeg ikke riktig..

Men jeg synes det er viktig at navnene er nogenlunde i samme båt. Kunne f.eks. ikke kalt en datter for Mathilde og andre for Vanessa.

Skrevet

Som feks. La oss si at du har en sønn som heter Daniel og lurer på om neste kan hete Kristian. Joda, det er i samme båt, men likevel kjett om dere heter Sand eller Sund til etternavn

00:11

Skrevet

Lavmål av deg å komme med slike kommentarer 00.13..

Skrevet

Hehehe:) Oja.. Joda, etternavnet passer begge navn. Mener jeg ihvertfall:)

Skrevet

Jeg synes de passer kjempefint sammen. Enig i at det er viktig at navnene er litt i samme gate.

Skrevet

Ellinor er et nydelig navn! Kjenner ei lita jente på 3 år som heter det, og hun er sååå søt! :-))

Mathilde og Ellinor passer godt sammen. Begge to er gamle navn, og det liker jeg.

Skrevet

Det er faktisk eitt av dei vakraste navna eg veit, og det passar fint saman med Mathilde!

Skrevet

Har aldri likt "den typen" navn før, men plutselig et par uker etter at min første datter ble født så falt jeg for navnet Mathilde. Og nå fikk jeg den følelsen igjen, klarer ikke å tenke på annet enn Ellinor, enda jeg ikke har tenkt så kraftig på navn enda!

<3 Ellinor og Mathilde <3

HI

Skrevet

Jo.. De fungerer vel så bra sammen som andre navn, syns jeg.

Ellinor er verdens fineste navn- lillejenta mi heter det! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...