Miss Snow Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Jeg skal gifte meg i denne kjolen http://www.stayhard.no/Product.aspx?productID=42189&attribute1Value=6579 Men nå trenger jeg hjelp til hva slags sko jeg skal bruke til! Det kan ikke være noe særlig hæl, og sko som kan brukes utendørs, så jeg slipper å begynne med skoskift midt oppe i alt. Hva slags type sko passer til? Og hvilke farger? Kanskje noen har noen tips til hva jeg eventuelt kan ha over kjolen også? Tenkte en bolero av noe slag, men har ikke funnet noe. Noen som veit om noe som kan passe til, og hvor det kan kjøpes?
Gjest Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Sikker på at linken er riktig? Fikk bare opp en kort underkjole
Miss Snow Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2011 Linken skal fungere. Den gjør det ihvertfall her Swing Dress står det over. Den er ganske uformell, men det er litt av cluet
Mom2Two Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 Hehe, trodde kanskje det var underkjolen, jeg:-p Men den var egentlig veldig kul hvis det ikke er et sånt mindre stivt og uformelt bryllup:) Du får rope på (S)Tinkerbelle, hun kan dette:-) Hva skal du gjøre med hår og slikt da? Og har du langt hår? Synes det er vanskelig å svare når jeg ikke greier å se for meg helheten..
Miss Snow Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2011 Det er et så lite bryllup som det går an å få egentlig, så det ble litt over the top med "vanlig" brudekjole. Jeg har langt hår, men tenkte meg å klippe det i skulderlengde og få fram litt fall innen den tid. Så tenkte jeg å satse på å få fram mest mulig av fallet/krøllene, også bare ha det løst. Syns det her med sko er utrolig vanskelig ihvertfall! Klarer ikke å se for meg hva som kan passe til. Er liksom ikke så opptatt av sånt, men føler jeg må gjøre en liten innsats i akkurat denne sammenhengen
meg & to små vampyrer Skrevet 9. januar 2011 #7 Skrevet 9. januar 2011 Oi, den var veldig kort. Med så korte kjoler bør man kanskje ha lave sko? Ellers kan det vel fort se litt feil ut?
meg & to små vampyrer Skrevet 9. januar 2011 #8 Skrevet 9. januar 2011 ...ellers syns jeg de her var litt søte: http://lillevinkelsko.no/kmb-m64081-gull-p-7134.html Er det om sommeren du skal gifte deg?
Miss Snow Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 9. januar 2011 Neida, midtvinters og greier Men de skoa var fine de! Kan jo ikke ha noe særlig hæl
meg & to små vampyrer Skrevet 9. januar 2011 #10 Skrevet 9. januar 2011 Ja, ikke sant de var litt søte.. Oi, midtvinters i den kjolen, fryser bare jeg tenker på det. Stakkars deg. Kan jeg foreslå vintersko fora med ull og en varm ulljakke ved siden av? he he. Det så veldig kaldt ut nemlig.
Miss Snow Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #11 Skrevet 9. januar 2011 Hehe, ja! Det hadde nok blitt i kaldeste laget hadde det vært "vanlig" bryllup. Men vi skal bare på tinghuset i all hemmelighet (derav må jeg spørre etter råd og hjelp her ) og ut og spise etterpå Så skal jeg vel hjem for å amme ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå