Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 hvor mange netter ligger deres baby i samme nattdrakt?jeg har en pike som hverken slevjer eller gulper, men bytter etter 3 dager ca...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Siden jeg kun bruker nattdrakter i ubehandlet ull som skal vaskes sjeldent, bytter jeg ikke før det skjer et uhell. Noen ganger hver dag, andre ganger med en ukes mellomrom. Hun tisser bleia mer enn full... Jeg har ei amerikansk svigerinne som har 4 barn i alderen 0,2,6,8. Alle 4+ foleldrene tar på seg rent nattøy HVER kveld! Det syns jeg er helt vanvittig.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 Høres fornuftig ut å bruke den i 3-4 dager dersom baby ikke hverken tisser, bæsjer, gulper eller på andre måter griser på den:-)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 okei:) åj hver kveld hørtes litt meget ut ja:P
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #5 Skrevet 8. januar 2011 Nå bytter vi nattdrakt på mini annehver dag om han ikke har grist seg ut eller bleien lekker... Tenker at jeg ville ikke følt meg ren om jeg la meg i samme nattis flere netter enn det. Vi bader ham hver dag også...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #6 Skrevet 8. januar 2011 Han er nå 13 mnd, men da han var liten frem til ca 6-7 mnd byttet vi hver dag for han gulpet så ofte... 23:40
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #7 Skrevet 8. januar 2011 er det ikke mye å bade barnet hver dag?Får han ikke tørr hud?:S
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #8 Skrevet 8. januar 2011 Guttene kan faktisk fort bruke samme pysj i opptil 5-6 dager her i huset. Så lenge det ikke har skjedd uhell da selvsagt. Vi bader de 2 ganger i uken. Bruker stort sett å skifte pysj da, men ikke en regel.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #9 Skrevet 8. januar 2011 Pga tørr hud, bades jenta vår bare en gang i uka. Når pappa bader, er det ikke sikkert det blir ny nattdrakt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå