Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere vinterdressene til barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jenta mi to stykk og ingen av de er vasket i vinter. Dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så sjeldent som overhodet mulig sånn at jeg slipper å imregnere den så ofte. Vinteren i år har jo vært veldig "renslig" + at de minste i bhg har vært lite ute, så dressen har faktisk ikke blitt vaska ennå i år her heller.

Skrevet

De blir jo ødelagte av å vaskes for mye, så her tørker jeg kun lett over dem hvis de er synlig skitne, og henger dem til lufting. Vaskes før sesongens bruk, og når de skal legges vekk igjen. Ellers kun dersom det er helt ekstremt mye skitt som ikke går vekk på annen måte- men det har til nå aldri skjedd.

Skrevet

Har ikke vasket dressene denne sesongen vi heller til noen av ungene.

Skrevet

Her har ingen av dressene blitt vasket enda:-)

Firebarnsmora

Skrevet

Når de er skikkelig skitne og spyling ikke får bort dritten ;-) Kanskje en gang hver 2. mnd eller noe slikt (har 2 dresser å bytte mellom så slitasjen er ikke voldsom). Har nok vasket vinterdressene 2 gange pr dress til nå i vinter. Jeg impregnerer dressene etter hver vask.

Skrevet

1 gang - hun hadde tisset seg ut.

Skrevet

Når vi må. Minst mulig.

Skrevet

Når det er tiss i den. Har en som ikke er helt tørr, og blir litt uhell med mye klær på ute.

Eldste sin vaskes ikke, men har måttet av og til da barnehagen ikke henger opp våte dresser, men krøller de ned i en pose, og posen ble glemt i bilen. Luktet passe surt!

Skrevet

Dersom de kommer tiss i dem, ellers unngår vi det helst. Skit spyler vi av, og så lufter vi dem godt innimellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...