Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 når mannen min snakker i tlf så kan jeg med en gang gjette hvem det er, han flirer og snakker helt forskjellig til forskjellige folk, han blir slik som den han snakker med liksom hehehe helt komisk...flere som gjør dette?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Haha, det gjør kjæresten min også... vet med en gang hvem han snakker med, for han snakker veldig forskjellig utifra hvem han prater med Men kanskje jeg også gjør d samme?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 Jeg har vel litt tendenser til det selv. Var skilsmissebarn og utviklet en nøye sans for hva jeg kunne si til hvem. Så jeg tilpasser meg automatisk en del, men ikke så ekstremt som mannen din da.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 Tror kanskje det er litt vanlig, i det virkelige liv og, altså når man er sammen med folk. Jeg gjør det iallefall. Samboer kan veldig lett høre hvem jeg snakker med =)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #5 Skrevet 8. januar 2011 hehe komisk:P mennesker er noen rare dyr;)
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 8. januar 2011 #6 Skrevet 8. januar 2011 Haha, jeg gjør det. Husker x komenterte det å ja var det ... du snakket med nå da ? eller ja du får hilse H.... da hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå