Gjest Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Noen som har gått på det i det siste? Kunne godt tenke meg å finne et ok kurs, både for å treffe andre mammaer og for å finne en aktivitet jeg og mini kan gjøre sammen. Har du et sted å anbefale?
Tante Gustava Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Ja, anbefaler Åslaug Berre sine kurs! Hun er fantastisk dyktig! Og veldig søt http://www.musikkogutvikling.no/ Veldig koselig å være hos henne Anbefales på det varmeste!
Gjest Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 Tusen takk, skal sjekke det ut! Andre med erfaring?
*-* Skrevet 8. januar 2011 #5 Skrevet 8. januar 2011 Hvis du har en baby så er det jo babysang på dagtid i de fleste kirkene i Oslo. Ikke spesielt kristelig og nesten gratis. Google litt på bydelen så finner du det. Er hver uke i bydelen her, annenhver uke i to forskjellige kirker. Passer best for barn under ett år tenker jeg. Ellers er det ofte også sangstunder i åpne barnehager hvis det er det i din bydel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå