Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Tvillingene skal hete Daniel og David. Er helt i ekstase her jeg... Er foresten HI til innlegget "Navn til nr 3" Takk for hjelpen alle som svarte på innlegget.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 Gratulerer. Det er så stas med tvillinge. Og du har virkelig funnet 4 flotte navn som står godt til hverandre.
Frøken Tredjegangs Skrevet 8. januar 2011 #6 Skrevet 8. januar 2011 Gratulerer! Det føles godt når det er bestemt, ikke sant? Lykke til videre med svangerskapet og de to guttene som kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå