Gå til innhold

Hvordan ser du ut? U/T

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nyyydelig ;P :P hehehe

Skrevet

Passelig høy, relativt slank, mørkt (farget) hår, blå øyne. Ganske normal, vil jeg påstå.:)

Skrevet

Ved å bruke vinduet.

Skrevet

Hihi... Jeg pleier å sammenligne meg selv med sjøku...

Skrevet

Jeg ser ikke ut som noen OL-utøver akkurat.

Skrevet

Halvlangt lyst hår, 30 kg for mye (som er på nedadgående kurs), var ganske fin da jeg var lettere. Gleder meg til å bli "sett" igjen:)

Skrevet

Jeg syns selv jeg er feiende flott. Mørk blond (nesten brunette) med lyse striper, blå øyne, pent ansikt, slank. Ganske liten, rundt 160, 52 kg. Får ofte høre at kroppen min er velproporsjonert, i hvert fall har jeg fin figur, hehe.

Jeg har aldri følt meg så fin som nå, særlig etter at jeg fikk barn :) Høres kanskje ut som at jeg digger meg selv skikkelig hardt nå, men det må vel være lov til å trives med seg selv.

Skrevet

mellomblondt langt hår, blå øyne, slank..har blitt fortalt at jeg ligner på Avril Lavigne...wæææ:S

Skrevet

Skulle ønske jeg følte det samme som deg 23.45, det med å føle seg fin etter fødsel.

Jeg er 165 høy, brunt, tykt hår helt ned til rumpa. Ganske store øyne og lange øyevipper. Liten, søt nese og formfulle lepper (ikke sånn negerstile). Før graviditeten var jeg 65 kilo, som var akkurat passe for meg! Men nå veier jeg 86 kilo og føler meg som en ku (det skal bort i år forresten). Håper jeg blir like fin som jeg var. Har alltid vært litt kraftig bygd, eller etter at jeg kom i puberteten. Er ganske bred over skuldrene og hoftene, men det gjør slik at jeg har en virkelig timeglassfigur når jeg er slank. Skuldrene og hoftene er omtrent like bred:) Er stolt av det og min lille nese som jeg alltid får komplimenter for. Og håret såklart som er 100% naturlig;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...